Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Agenția DiFine PR pariază pe dublarea businessului până la final de an

Agenția DiFine PR fondată de Diana Iosu are ca obiectiv ca în următorii trei-cinci ani să ajungă între principalele agenții de relații publice pe segmentul de tehnologie.
Diana Iosu_Fondator DiFine PR

Circa 60% dintre clienții DiFine PR provin din domeniul IT&C, iar până la acest moment, agenția de comunicare a lucrat cu 45 de branduri, printre care: programul global de incubare NASA Space Apps Challenge, McKinsey & Company, GapMinder Venture Capital, Techcelerator, InnoEnergy Central Europe, ClujHub, Fenix, Bitcoin Romania, Emailtree AI (Luxembourg), Innoship Technology, Cyscale, SecurifAI, Xvision, Gumzzz, Smartdreamers, Future Work Force, Cassa, Cartloop, Apiary, etc.

Compania a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 200 de mii de lei și un profit net de aproape 80 de mii de lei. Până la finalul anului Diana Iosu, fondatoarea agenției, se așteaptă ca cifra de afaceri să se dubleze.

“În pofida contextului dificil pe care îl experimentăm, anul acesta am avut un parcurs sănătos în business, ne-am mărit echipa și vom continua să ne extindem. De asemenea, această toamnă este foarte intensă. Vom termina chiar mai bine anul acesta decât anul trecut; estimez o dublare a business-ului la final de an. Ne-am propus ca în 3-5 ani să fim între principalele agenții care oferă servicii de comunicare pentru companii de tehnologie mai ales că experiența și portofoliul pe care îl avem ne recomandă pentru această poziție”, afirmă Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR, care are 22 de ani de experiență în comunicare pentru doi dintre cei mai mari operatori telecom, Vodafone și Telekom. Ea a înființat agenția în urmă cu trei ani, iar în momentul de față este unicul acționar.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii