FacebookTwitterLinkedIn

Dacă în 2012, agenţia Fly Go întregistra o cifră de afaceri de două milioane de euro, un an mai târziu a înregistrat 10 milioane de euro, în timp ce marja de profit a fost în jurul a două procente.

Această creştere foarte mare se datorează investițiilor pe care agenţia online le-a făcut în ultimii ani, investiții care au vizat comunitățile de români din străinătate, dar și extinderea pe segmentul de rezervări hoteliere și pachete turistice.

 ”În ultimii doi-trei ani, ne-am concentrat foarte tare pe românii care lucrează în afara granițelor țării. Oferindu-le posibilitatea zborurilor combinate, adică bilete de avion mai accesibile chiar și în cazul rezervărilor din scurt, le-am câștigat fidelitatea, iar acest lucru s-a văzut considerabil în cifra de afaceri a agenției”, spune italianul Stefano Iervolino, director general al Fly Go România. 

”Peste 60% dintre rezervările noastre sunt făcute de către românii din străinătate. În medie, un  astfel de român rezervă 4 bilete pe an”, completează Stefano Iervolino.

Despre 2014, Stefano Iervolino spune că va fi un an de consolidare şi că nu mai vizează o creştere atât de mare. De altfel, estimează o creștere de 15% față de rezultatele anului trecut și o marjă similară a profitului. Creșterea este pusă pe seama agențiilor de turism offline pe care compania intenționează să le deschidă agenţia, prima dintre acestea fiind dechisă, în Bucureşti, la începutul acestui an.

Tot pentru anul în curs, compania intenționează să extindă gama de sejururi de tip city break oferită, segment care anul trecut a reprezentat 15 % din cifra de afaceri. Datorită zborurilor combinate, pachetele de city breakuri (3 nopți, 4 zile) au prețuri pornind de la 175 euro către destinații precum Milano, Londra, Viena etc. De altfel, conform numărului de rezervări, cele mai căutate destinații de către români sunt Roma, Barcelona, Madrid, Napoli și Bergamo.

Siteul de rezervări Fly Go a fost lansat în România în 2008 și este disponibil și în alte țări precum Italia, Spania și România.