FacebookTwitterLinkedIn

Investiția inițială a fost de peste 100.000 de euro, fondurile alocate până la sfârșitul anului urmează să depășească 250.000 de euro, ajungând astfel până la 500.000 euro în 2 ani.

„Am început 2021 cu optimism deoarece am reușit să ne adaptăm rapid situației actuale. Mai mult, observăm că acum românii sunt și mai interesați de vacanțele exotice care să îmbine serviciile de calitate cu siguranța, iar acest lucru s-a aliniat astăzi cu investițiile în tehnologie, demarate de Eturia încă din 2019, pentru simplificarea proceselor de business. TravelHubX, deși este o platformă business to business, are în prim plan clientul care alege excelența, valoarea care a definit Eturia încă de la lansare”, a punctat Sorin Stoica, cofondator Eturia.

Pe termen scurt, în platformă vor fi adăugate cele peste 400 de hoteluri direct contractate din portofoliul Eturia, precum și biletele de avion la companii de linie și charter, către destinații exotice, la tarife speciale.

Ulterior pachetele de pe TravelHubX vor fi extinse și cu ofertele altor agenții touroperatoare.