FacebookTwitterLinkedIn

În acest sens, agenția românească de naming a fost aleasă să se ocupe de crearea numelor noilor electrocasnice sustenabile ale brand-ului Beko.

„Fiecare nume a fost format după regula: Descriptor al caracterului sustenabil al produsului folosit drept prefix (Eco / Bio / Green) la care am adăugat fie principala componentă ecologică sau procesul ecologic prioritar utilizat în construirea produsului (Tub / Fiber / Cycle), fie funcționalitatea principală a produsului („Dry” pentru uscător și „Coffee” pentru Espressor). Ca cerință mandatorie a fost ca toate numele să fie descriptive, iar noi am considerat necesar ca toate numele să fie interconectate pentru a se crea apartenența la noua gamă eco-friendly”, au punctat pentru Forbes România fondatoarele companiei, Marcela Sarmășan și Andra Guțui.

În 2019, cele două tinere au dat numele unei mașini (Altroz) din portofoliul Tata Motors, cel mai mare jucător din industria auto din India, și au denumit primul Institut de Studii Clinice din România, AVANTYO.

Iar, anul trecut, în perioada carantinei, cele două fondatoare Namzya au semnat un contract cu o companie din Orientul Mijlociu ca să redenumească un lanț renumit de clinici specializate în fertilizarea in vitro din Emiratele Arabe Unite și Oman.