Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Agenția Dăescu Borțun Olteanu comunică pentru mall Promenada

Începând cu luna martie, Dăescu Borțun Olteanu își extinde portofoliul de clienți din zona de retail și comunică pentru mall Promenada. Centrul comercial este deținut de către fondul sud-african de investiţii NEPI (New Europe Property Investments), pentru care agenția a început să comunice din primele luni ale acestui an.
PROMENADA_ZI

Contul mall Promenada a intrat în portofoliul agenției Dăescu Borțun Olteanu în urma câștigării unui pitch, care a avut loc la începutul anului 2015.

Agenția va oferi servicii de consultanţă strategică, gestionarea relaţiei cu presa şi implementarea tuturor acţiunilor de comunicare. Odată cu preluarea sa de către NEPI, mall Promenada are în plan o strategie de consolidare a poziției sale în  zona de nord a Capitalei, puternic susținută de un plan de comunicare dinamic.

Despina Ponomarenco, PR & Events Manager în cadrul mall Promenada, a spus: „Promenada s-a impus deja pe piață ca un «altfel» de mall, un spațiu creativ și deschis la nou. Echipa Dăescu Borțun Olteanu a reușit să ne demonstreze că este pe aceeași lungime de undă cu noi în ceea ce privește vizibilitatea centrului comercial”‎.

La rândul său, Tudor Dăescu, General Manager la Dăescu Borțun Olteanu, a declarat: „Câștigarea contului Promenada vine ca o reconfirmare a expertizei pe care agenția noastră a dobândit-o în ultimii ani în comunicarea pentru domeniul retail, atât în zona consumer, cât și în cea corporate”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii