Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

Agenția Brandstalk, aparținând The Group, devine DDB România

Photoland_Corbis_42-21105825.jpg
Agenția de creație Brandstalk, aparținand The Group, devine DDB România, în urma afilierii la rețeaua internațională a agenției DDB Worldwide, ce aparține grupului Omnicom.

“DDB a fost activa pe piata romaneasca inca din 1995. Suntem una dintre agentiile cu cele mai multe premii pentru creativitate, in toata lumea si renumita pentru abilitatea sa de a se adapta la evolutiile climatului de business, astfel incat sa ne putem servi cu excelenta clientii. Tocmai de aceea, in Romania, am luat decizia de a realiza o alianta strategica cu cel mai de succes grup al industriei de comunicare, The Group”, a declarat Pietro Tramontin, Presedinte DDB Europe.

Echipa DDB Romania va include profesionistii agentiei Brandstalk si o parte din personalul specializat care lucra in echipa agentiei Olimpic/ DDB. “DDB este unul din cele mai prestigioase branduri ale publicitatii si este visul oricarui profesionist sa poata contribui la reputatia acestuia. Clientii nostri, precum si cei pe care ii vom gestiona in viitor prin preluarea lor de catre DDB Romania vor beneficia de instrumente eficiente, de metode si abordari profesioniste unice, care apartin acestei retele” a declarat Roxana Memetea, Managing Partner al DDB Romania.

In portofoliul DDB Romania se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienti internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania, Kronospan Romania, Alpha Bank etc. Agentia are o echipa de 35 profesionisti si estimeaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro in anul 2013.

“Afilierea agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom” a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte The Group.

DDB Romania va functiona in cadrul The Group si va beneficia de sinergiile agentiilor specializate in diferitele discipline, astfel incat sa poata oferi campanii integrate si servicii complete de comunicare clientilor sai. “Adaugarea agentiei DDB Romania sub umbrela The Group reprezinta o alta parte a promisiunii noastre de a e evolua permanent si de a oferi cele mai bune solutii de comunicare, in mod etic si responsabil, de dragul brandurilor pentru care lucram si al propriului brand”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.

Echipa agentiei Brandstalk, transformata in DDB Romania, ofera servicii specializate de creatie, planificare strategica si comunicare integrata. Aceasta include profesionisti cu experienta indelungata in creatia publicitara, cercetare de brand, comunicare si marketing interactiv. “Este o placere pentru mine sa pot contribui la extinderea colaborarii profesionale cu The Group si consolidarea acesteia in domeniul creatiei publicitare, de data aceasta in ceea ce priveste brandul DDB. Sunt convins de faptul ca abilitatile noastre conjugate adauga un plus de valoare solutiilor de comunicare  pe care le oferim clientilor existenti si celor pe care ii vom adauga in viitor”, a declarat Christos Papapolyzos, Presedinte DDB South Eastern Europe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii