Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Afișările livrate pe dispozitive mobile reprezintă 44% din totalul publicității online de tip display, în semestrul I 2017

Publicitatea de tip display monitorizată de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), în cadrul studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Online" (MIPO), a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro rate card), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016.
shooping online mobile shutterstock

Publicitatea livrată pe dispozitivele mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate.

Ponderea publicității afișată pe dispozitivele mobile a înregistrat o evoluție constantă, de la aproximativ 30% în iunie 2016 la 42% în iunie 2017, atingând un maxim de 47% din totalul afișărilor monitorizate în luna aprilie 2017.

Investițiile în publicitate aferente primelor 5 cele mai comunicate branduri din mediul online au fost direcționate preponderent spre dispozitivele mobile.

Afișările monitorizate în primul semestru al anului 2017, pe primele 5 site-uri și împărțirea lor în funcție de dispozitivul de pe care au fost vizualizate pot fi analizate în graficul de mai jos.

Formatele video au înregistrat aproximativ 5% din totalul afișărilor monitorizate în primul semestru din 2017. Din totalul de aproximativ 220 milioane de afișări înregistrate pe aceste tipuri de formate, 28% au fost efectuate pe dispozitive mobile.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii