Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Afinitățile candidaților la președintia României pe Facebook

ZeList a realizat, cu ajutorul platformei de monitorizare și analiză a paginilor de Facebook, fbMonitor, un studiu al afinităților fanilor de pe Facebook ai candidaților la președinția României. Analiza a fost făcută din perspectiva persoanelor publice și a canalelor media.
CANDIDAtul

Afinitățile sunt definite prin prisma utilizatorilor comuni. Aceștia sunt persoane (fani sau nu ai celor două pagini de Facebook care se compară) care au dat cel puțin câte un like pe ambele pagini în ultimele 6 luni (mai – octombrie 2014).

Pentru acest studiu, s-a luat în considerare paginile a cinci dintre prezidențiabili: Victor Ponta, Klaus Iohannis, Elena Udrea, Monica Macovei și Călin Popescu Tăriceanu.

Analiza-FBMonitor.

Iată rezultatele:

Victor Ponta (639.000 fani Facebook).

Afinități persoane publice: Teo Trandafir (300.000 utilizatori comuni), Mihai Gâdea (208.000), Gabriela Firea (139.600), Mircea Geoana (104.000), Mircea Badea (91.100)

Afinitati canale media: ROL.ro (410.400), Antena 1 (262.000), Libertatea (229.000), Adevărul (134.700)

Klaus Iohannis (418.500 fani Facebook).

Afinități persoane publice: Mihai-Răzvan Ungureanu (14.000), Andreea Paul Vass (12.500), Crin Antonescu (12.300), Anca Boagiu (11.900), Robert Turcescu (5.500)

Afinități canale media: Adevărul (48.500), Yahoo News Romania (41.800), Kamikaze (34.150), Digi 24 (28.200), Historia (27.200)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii