,,În ciuda vremii din acest an, care nu i-a ajutat deloc pe constructori, am reușit o cifră foarte bună, care a depășit creșterea în procente din iunie anul trecut, când am avut un plus de 31%, față de 2012. Dar, probabil, una dintre cele mai bune performanțe le-am înregistrat la export, unde am obținut 1,36 milioane de euro în 6 luni, o creștere de 184%, față de jumătatea lui 2013”, declară Marcel Bărbuț, CEO AdePlast.
Topul țărilor în care exportă AdePlast, ca valoare, este format în ordine de Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Belgia și Polonia. Însă rezultate bune s-au obținut și în relațiile cu Moldova, Austria, Liban, Olanda sau Serbia. Materialele exportate în ordinea valorii comerciale sunt mortarele uscate, mortarele umede, polistirenul extrudat și cel expandat.
Compania a mai anunțat ca va continua investițiile în dezvoltare și va realiza în acest an o serie de upgrade-uri industriale.
“Toate aceste dezvoltări vor presupune un efort investițional de 775.000 de euro. Pe lângă toate acestea, am reușit ceea ce puține companii din România își mai permit și anume o investiție într-un centru de dezvoltare și cercetare format din 450 mp de laboratoare”, a mai declarat Marcel Bărbuț.