Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Afacerile televiziunilor Pro au crescut în România, în primele nouă luni ale anului

CME a raportat la sfârșitul trimestrului al treilea 2014 încasări nete de 157,5 milioane de dolari în România, în creștere cu 15,8% față de perioada similară a anului trecut, informează Media Expres, potrivit raportului financiar al companiei.
pro_tv.jpg

Creșterea este pusă pe seama majorări încasărilor din publicitate (3% cumulat pe piețele unde operează CME) dar și ca urmare a creșterii tarifelor pe abonat aplicate rețelelor de cablu majore și de satelit care distribuie televiziunile Pro.

Veniturile televiziunilor Pro din tarifele pe abonat în România au crescut cu 102,5% la 34,8 milioane de dolari la sfârșitul trimestrului III 2014 față 17,2 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului 2013, precizează raportul financiar al CME. Media creșterii veniturilor din abonamente pe total companie a fost de numai 35%.

Raportul CME face și o estimare de creștere anuală cu 5% a pieței de publicitate din România, pe baza rezultatelor din primele nouă luni ale anului 2014, procentul fiind situat peste creșterea estimată a GDP sau a consumului real privat din România, de 2,4% și, respectiv, 3,6%.

În urma restructurărilor de anul acestsa, CME a plătit în România până la 30 septembrie 2014 o sumă de 3.729.000 de dolari pentru închiderea contractelor cu angajații care au părăsit compania.

În al doilea trimestru 2014 CME a decis să vândă business-ul de distribuție pentru home video Pro Video România, care în prezent se află într-o situație comercială descrisă în raportul trimestrial drept „held for sale”, fiind practic oprit. Compania se așteaptă să vândă Pro Video din România până la sfârșitul acestui an.

La 30 septembrie 2014 operațiunile CME din România aveau împrumuturi totale la Central National al Cinematografei (CNC) de 12,5 milioane de lei (aproximativ 3,6 milioane de dolari), contractați prin 15 proiecte, cu maturitate între anii 2014 și până în 2024.

CME operează în România televiziunea generalistă PRO TV, și alte opt televiziuni: Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.Ro, MTV România, Pro Tv Internațional, televiziunea generalistă din Republica Moldova Pro Tv Chișinău și Acasă în Moldova.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii