Creșterea se datorează dublării rulajelor pe câteva branduri de papetărie și o creștere cu aproximativ 30% pentru produsele de protocol.
„Cel mai important element în acest efort de revenire îl constituie de fapt reorganizarea forţei de vânzări şi aici vorbim de motivarea oamenilor, lucrul în echipă, cultivarea şi dezvoltarea spiritului de iniţiativă’’, declară declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
RTC şi-a extins gama de produse livrabile de la papetărie la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office şi aici includem: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii) sau articole promoţionale.
Anul trecut a fost inregistrată o creştere de 30% YoY (year over year) pe gama de produse administrative, protocol şi curăţenie.
,,Chiar dacă acest segment nu reprezintă core target-ul RTC, rezultatele indică o replicare pe plan local a unei tendinţe la nivel international, conform căreia jucătorii din industria de papetarie işi diversifică serviciile pe care le oferă clienţilor”, explică oficialii companiei
RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, care în ultimii 14 ani a mai companii precum Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fântana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.