Întreaga piață în care activează compania înregistrează o medie de creştere de circa 6% pe an.
Creșterea s-a datorat unui amplu proces de reorganizare strategică, definirea viziunii, misiunii şi valorilor companiei,
În anul 2013 compania va continua comunicarea brandului Bucovina sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp şi minte” şi va acorda o atenţie sporită segmentului produselor carbogazoase prin relansarea apei carbogazificate, produs cu un potenţial de dezvoltare ridicat în România, segmentul reprezentând aproximativ 46% din totalul vânzărilor de apă îmbuteliată, a transmis compania.
De asemenea, compania intenţionează să dezvolte categoria de băuturi răcoritoare carbogazoase, atât cu îndulcitori, cât şi cu zahăr, o altă categorie cu potenţial de creştere în România.
Tot în direcţia creşterii şi eficientizării resurselor, având ca obiectiv consolidarea poziţiei pe piaţă, se înscriu şi investiţiile în capacităţile de îmbuteliere care vor genera o serie de lansări de noi mărci, în segmentul băuturilor.
Investiţiile totale din anul 2013 se vor ridica la valoarea de 5 milioane de euro în facilităţile de producţie şi îmbuteliere, acestea generând o creştere a locurilor de muncă şi a nivelului de trai în plan local, a mia anunțat compania.