Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Afacerile Rio Bucovina au crescut cu 19%

apa_minerala.jpg
Rio Bucovina, al treilea jucător la nivel naţional pe piața apei plate îmbuteliate, a încheiat anul trecut cu cifră de afaceri de 128 milioane de lei, în creștere cu 19% faţă de anul precedent.

Întreaga piață în care activează compania înregistrează o medie de creştere de circa 6% pe an.

Creșterea s-a datorat unui amplu proces de reorganizare strategică, definirea viziunii, misiunii şi valorilor companiei,

În anul 2013 compania  va continua  comunicarea brandului Bucovina sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp şi minte” şi va acorda o atenţie sporită segmentului produselor carbogazoase prin relansarea apei carbogazificate, produs cu un potenţial de dezvoltare ridicat în România, segmentul reprezentând aproximativ 46% din totalul vânzărilor de apă îmbuteliată, a transmis compania.

De asemenea, compania intenţionează să dezvolte categoria de băuturi răcoritoare carbogazoase, atât cu îndulcitori,  cât şi cu zahăr, o altă categorie cu potenţial de creştere în România.

Tot în direcţia creşterii şi eficientizării resurselor, având ca obiectiv consolidarea poziţiei pe piaţă, se înscriu şi investiţiile în capacităţile de îmbuteliere care vor genera o serie de lansări de noi mărci, în segmentul băuturilor.

Investiţiile totale din anul 2013 se vor ridica la valoarea de 5 milioane de euro în facilităţile de producţie şi îmbuteliere, acestea generând o creştere a locurilor de muncă şi a nivelului de trai în plan local, a mia anunțat compania.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii