Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Afacerile RCS & RDS și UPC România au crescut în 2015, dar ambele companii au avut pierderi financiare

Cifra de afaceri a companiei RCS & RDS a crescut cu 16,7% în 2015, dar nivelul datoriilor s-a apropiat de un miliard de euro. UPC România a raportat pierderi de 51,8 milioane de euro. Doar patru operatori majori de cablu au raportat profituri.
cablu TV

RCS & RDS, compania care operează cea mai mare rețea de cablu TV din România, furnizează serviciile de comunicații Digi Mobil și deține mai multe televiziuni (Digi24, DigiSport) și radiouri (Pro FM, Dgi FM), a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 607,7 milioane de euro, conform datelor recent apărute la Ministerul Finanțelor Publice, în creștere cu 16,7% față de 2014.

Pierderile raportate la finalul anului 2015 de către RCS & RDS sunt în valoare de 5,16 milioane de euro, mult mai mici față de 16 milioane de euro în 2014. Valoarea totală a datoriilor s-a ridicat 995,9 milioane de euro. RCS & RDS are 10.579 de angajați.

Cel de-al doilea mare jucător de pe piața de cablu, UPC România, a avut o cifră de afaceri de 120,7 milioane de euro, în creștere cu 9%, dar a raportat pierderi de 51,8 milioane de euro. (În 2014, UPC a raportat pierderi de 46,5 milioane de euro). Valoarea totală a datoriilor UPC România era la finele anului 2015 de 405,4 milioane de euro.

Firma Digital Cable Systems, care furnizează serviciile AKTA, a raportat pierderi de 1,9 milioane de euro la o cifră de afaceri de 38,7 milioane de euro.

Sunt patru operatori de cablu care au raportat profituri în 2015: Direct One S.A., Ines Group, TV SAT 2002 (Buzău) și Canal S (Constanța). Dar afacerile acostora sunt mult mai mici decât ale celor două companii care domină piața de cablu din România.

Selecția companiilor a fost realizată de Media Expres.

VEZI BILANȚURILE TELEVIZIUNILOR DIN ROMÂNIA ÎN ANUL 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii