FacebookTwitterLinkedIn

La sfârșitul anului trecut, Procter&Gamble a raportat un profit net de 4,76 milioane de euro, în creștere cu 5,6% față de 2012. (Cifrele au fost calculate la cursul mediu de 4,41 lei/euro.) Datoriile firmei se ridicau la 23,6 milioane de euro, iar creanțele la 29,7 milioane de euro.

Printre cele mai cunoscute branduri deținute de Procter&Gamble se numără: Ariel, Tide, Head&Shoulders, Pantene, Gillette și Always.

La rândul său, firma Procter&Gamble Marketing a realizat o cifră de afaceri de 27,9 milioane de euro, cu un profit raportat la finalul anului de 1,61 milioane de euro. Afacerile acestei firme s-au menținut la nivelul anului precedent (creștere de 1%). În schimb, profitul net al Procter&Gamble Marketing a scăzut cu 65% față de 2012. Procter&Gamble este, printre altele, cel mai mare investitor în publicitatea din România.