Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Afacerile Nestlé România au crescut cu 7% în 2015

Nestlé România, unul dintre principalii jucători de pe piața alimentară a avut în 2015 afaceri de circa 650 milioane de lei, în creștere cu 7% față de anul precedent.
Herve De Froment, Nestle

„Anul acesta estimăm o creștere de cel puțin 5%. Vom lansa noi produse și vom aduce îmbunătățiri noilor produse actualelor produse, cum ar fi Maggie”, a declarat directorul general Nestlé România, Hervé de Froment.

Cu ocazia aniversării a 150 de existență a grupului la nivel globală și 20 de ani pe piața locală, managerul Nestlé România a vorbit, printre altele, despre brandurile companiei. „Suntem lideri pe trei dintre cele 10 piețe pe care activăm în categoria alimentelor pentru sugari și copii mici, cu o cotă de piață de 48,1%, iar în ceea ce privește cafeaua solubilă avem o cotă de piață de cu 35,8%”, a mai spus managerul companiei.

Nestlé deține o fabrică la Timișoara unde produse cafeaua Nescafe și brandul de napolitane Joe, dar și alte branduri precum Balaton, care ajunge în Ungaria. Astfel, 35% din produsele din Timișoara sunt exportate în țări precum Bulgaria, Ungaria, Serbia, Croația și țările meditareneene. „Plănuim să extindem portofoliul de produse, așa că vom continua să investim în România. În prezent, exporturile reprezintă 35% din producția fabricii de la Timișoara, dar probabil că la finalul acestui an ponderea va fi mai mare”, a mai spus Hervé de Froment.

Anul trecut, Nestle România a extins fabrica cu o clădire care are o suprafață de 1.600 metri pătrați și linii de producție noi, renovate pentru producerea napolitanelor și băuturilor. Până în anul 2000, fabrica a aparținut producătorului de napolitate Joe. În acel an, Nestle România atât brandul cât și unitatea de producție, iar în ultimii șase ani, compania a investit în fabrică aproximativ 10 milioane de euro.

Operațiunile Nestlé din România acoperă 10 unități de business: băuturi, dulciuri, produse pentru gătit,  înghețată, cereale pentru mic dejun, produse alimentare pentru sugari și copii mici, alimente pentru scopuri medicale speciale, hrană pentru animale, vending și Nespresso.

Grupul Nestlé a fost fondat în 1866 de către Henri Nestlé și este disponibil pe piața locală din 1996. În 1998, grupul și-a schimbat strategia, iar în ultimii ani, compania a implementat proiecte precum Nestlé YOUth, care ajută tinerii să își găsească un loc de muncă. Din septembrie 2013 și până în prezent, în urma introducerii programului au fost create 10.000 noi locuri de muncă. „Nu este vorba despre afaceri, încercăm să contribuim la bunul mers al societății”, a mai spus șeful filialei locale Nestlé.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii