Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Auto |
|

Afacerile MHS Holding au crescut cu 12,4% în 2019, ajungând la 415 milioane de euro

MHS Holding a obținut, în 2019, o creștere de 12.4% a vânzărilor de autoturisme noi față de 2018, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 415 milioane euro.  
5. IMG_6012

Grupul Automobile Bavaria, format din MHS Truck & Bus, MHS Motors, Bavaria Mobility, Schmidt Automobile, Schmidt Premium Cars și MHS Automotive, a atins în anul 2019 cifra totală de 8.693 vehicule, reprezentând toate mărcile comercializate de către grupul de companii. 

„De patru ani de zile am concentrat toate participările din Romania și din Germania într-un holding în Austria, de unde continuăm activitatea de import pentru camioanele MAN și dorim să dezvoltam acest business. Avem o cifră de afaceri de 415 miloane de euro, obținând anul trecut profit în toate domeniile.” a declarat Michael Schmidt, președinte MHS Holding. 

Cea mai mare rețea de dealeri BMW din Sud-Estul Europei, a înregistrat o creștere cu 18% a vânzărilor de automobile BMW în România, ajungând la 3147 de unități livrate, noi și second hand. 

„Pe lângă digitalizarea accelerată a tuturor domeniilor de activitate, anul acesta urmărim extinderea capacităţii de service în majoritatea locaţiilor BMW cu până la 30% și analizăm atent oportunitatea de a deschide noi locaţii de service. Creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor și consolidarea unei bune relații cu aceștia rămân printre obiectivele noastre principale și în 2020. De asemnea, luăm în calcul și extinderea reţelei de service MINI şi BMW Motorrad.” a declarat Georg Pfeffer, CEO Automobile Bavaria. 

Rolls-Royce Motor Cars München a avut o creștere de 25% a vânzărilor în 2019, depășind performanțele anului 2018: „Vreau să scot în evidență două evenimente, care m-au onorat: conferința anuala de la Shanghai a tuturor dealerilor Rolls Royce, unde am luat premiul întăi ca Global Dealer of the Year, iar pentru importatorul MAN din Romania am obținut premiul Importer of the Year 2019 pentru toată regiunea de sud-est.” a declarat Michael Schmidt, Președintele MHS Holding și Rolls-Royce Motor Cars München & Bucharest. 

O altă noutate pentru Rolls-Royce Motor Cars Service Bucureşti este obținerea certificării „Rolls-Royce Master Technician”, pentru tehnicianul Gelu Voinea, care a urmat, timp de 5 ani, o serie de cursuri de specializare la fabrica Rolls-Royce Motor Cars din Goodwood-West Sussex.

Activitatea grupului pe segmentul de vehicule comerciale grele a reprezentat un an de consolidare și dezvoltare în anul 2019. Cota de piață înregistrată de MHS Truck & Bus Group a crescut cu 0.8 % în condițiile scăderii pieței totale cu 8%. Pentru anul 2020, grupul se va concentra pe implementarea și promovarea intensivă a soluțiilor digitale specifice vehiculelor comerciale MAN. 

„Anul 2020 va fi dedicat, de asemenea, și dezvoltării rețelei naționale de service-uri MHS Truck Service prin inaugurarea unui nou sediu MAN în Oradea, acesta oferind atât servicii de vânzare, cât și servicii de After Sales clienților săi din zona respectivă.”, a concluzionat Claudia Iordache, Director executiv al MHS Truck & Bus Group. 

Parteneriatele culturale și sportive vor continua și în 2020 pentru Automobile Bavaria, asigurând servicii de mobilitate pentru Festivalul Internațional de teatru de la Sibiu (FITS) și Teatrul Național București. Academia de fotbal Gheorghe Hagi va avea la dispoziție un nou autocar MAN, dar și o flotă de 11 automobile MINI. 

La finalul anului 2019, Asociația Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii (ATCEC) și Automobile Bavaria, au semnat parteneriatul de mobilitate al capitalei europene a culturii în 2021. 

„Suntem onorați să fim partenerii proiectului „Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii”. Este pentru a doua oară când ne implicăm într-un proiect cultural de o asemenea anvergură și importanță. Timișoara este al doilea oraș din România care deține acest titlu și primul care l-a câștigat în urma unei competiții. Vom fi împreună, pentru asigurarea unor servicii de mobilitate la cel mai înalt nivel. Avem o prezență puternică aici, prin mărcile BMW, MINI și MAN și ne dorim să contribuim cât mai mult la succesul evenimentelor culturale locale. Astfel de acțiuni reprezintă una dintre cele mai bune modalități de promovare a brand-ului de țară.” a spus Michael Schmidt, președinte MHS Holding. 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii