FacebookTwitterLinkedIn

Compania a raportat anul trecut un business de peste 8,25 milioane de euro, iar în 2011 vânzările companiei au fost de 7,65 milioane de euro. Majorarea cifrei de afaceri a fost susţinută de inaugurarea de noi magazine, au anunţat oficialii Meli Melo.

Pentru anul în curs compania mizează pe menţinerea cifrei de afaceri la nivelul celei înregistrate în 2012 şi are în plan realizarea de noi investiţii în extinderea reţelei atât la nivel local, cât şi internaţional.

Cât cheltuie românii pe bijuterii şi accesorii fashion

Pentru a purta accesoriile momentului, românii cheltuie în medie 55 lei la o singură achiziţie, iar frecvenţa cu care vizitează magazinele de profil este săptămânală. Astfel, în magazinele Meli Melo Paris cele mai cumpărate produse sunt genţile, similare proporţional ca vânzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, brăţări, inele), urmate de accesoriile de păr şi alte produse existente în ofertă (eşarfe, ceasuri, bijuterii din argint, oţel sau placate cu aur).  

Conform reprezentanţilor companiei, principalul motiv pentru care clienţii optează în primul rând pentru astfel de produse este uşurinţa cu care acestea pot fi adaptate în funcţie de ţinută, aducând totuşi în prim plan elementele cheie ale momentului în materie de accesorizare.

În ceea ce priveşte cele mai mari vânzări în magazinele Meli Melo Paris, conducerea companiei subliniază că acestea sunt înregistrate in lunile de vară, însă şi în preajma sărbătorilor de iarnă. De asemenea, o creştere a vânzărilor este înregistrată şi în luna martie, când majoritatea clienţilor achiziţionează produse ce pot fi oferite drept cadou cu ocazia Mărţişorului.

În ceea ce priveşte numărul mediu de clienţi per magazin, se estimează că lunar pragul celor 41 de magazine Meli Melo Paris este trecut de 3.500 – 4.000 de clienţi.

Meli Melo Paris este o companie înfiinţată în 1998, cu acţionariat majoritar francez.