Cautare




, Staff

Sănătate |
|

Afacerile MedLife au crescut cu 34%, în primul trimestru, la 196,8 milioane de lei

MedLife (simbol bursier M, pe Bursa de Valori București), liderul pieței de servicii medicale private din România, în funcție de cifra de afaceri, și-a crescut businessul, în primului trimestru din 2018, cu 34% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 196,8 milioane de lei, cifra de afaceri consolidată pro-forma.
Spitalul de pediatrie MedLife

Clinicile și Spitalele au cea mai mare pondere din cifra de afaceri anunțată, 29,4%, respectiv 21,6%, urmate de divizia corporate și laboratoare, cu pronderi de 20,2% și 17,8%. Această structură include si achiziția Polisano.

Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute sunt în linie cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere al pieței.

Urmăm strategia de dezvoltare și extindere, iar rezultatele reflectă ceea ce noi am proiectat. Am anunțat deja primele achiziții din acest an, Solomed (trazactie închisă ieri, 14 mai) și Ghencea Medical Center (tranzactie în curs finalizare) și continuăm să avansăm pe acest segment. Investim, permanent, în oameni și în tehnologie medicală, având ca obiectiv consolidarea celei mai puternice platforme private de diagnostic și tratament chirurgical din România. Totodată, avem în vedere o nouă serie de proiecte de tip greenfield, dar și dezvoltarea a noi linii de business”, a declarat Mihai Marcu, președintele și CEO-ul MedLife.

Pentru acest an, reprezentații MedLife își propun să mențină ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, creșterea proiectată fiind de peste 20% față de anul trecut.

Dezvoltarea strategiei de business este susținută în egală măsură și de puterea brandului MedLife”, a mai spus Marcu.

Pe lângă proiectele de tip greenfield și achiziții, compania analizează posibilitatea unor eventuale investiții limitate în perioada următoare pentru extinderea în zonele de proximitate din afara țării, în Bulgaria, Ungaria și Serbia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii