Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Afacerile inedite – impulsul investițiilor în piața locală de antreprenoriat

În plină pandemie de coronavirus, tot mai mulți antreprenori români aleg să investească în afaceri inedite.
Alexandra Vasile redim

Este și cazul Alexandrei Vasile, un antreprenor în vârstă de doar 24 de ani din Capitală, care a decis că acum este momentul oportun pentru a pune bazele propriului său business ce are ca obiect principal de activitate comerțul cu minifrigidere pentru cosmetice.

Investiția de până acum este de 100.000 de euro, dar rezultatele nu au întârziat să apară: încă din prima lună de funcționare, compania a ȋnregistrat vânzări de peste 8.000 de euro (aproximativ 10.000 lei pe săptămână) numai din vânzările generate prin social media.

Iar planurile Alexandrei Vasile nu se opresc aici. În viitorul apropiat, aceasta vrea să intre cu produsul pe piața de retail, unde estimează că, ȋn doar șase luni, își va recupera investiția.

„Am crescut într-o familie de antreprenori care mi-a oferit încredere și curaj. Am fost învățată să caut oportunități în orice tip de situație. Acesta a fost motivul pentru care, atunci când am descoperit conceptul de minifrigidere cosmetice în străinătate, în loc să îl cumpăr doar pentru mine, m-am decis să îl aduc pe piața din România. Vânzările au fost generate atât prin website-ul nostru, prin ajutorul prezenței în social media, cât și direct din saloanele de înfrumusețare din România”, a declarat Alexandra Vasile, fondatorul Meloni Care.

Potrivit acesteia, unul dintre cele mai importante beneficii ale aparatului este sistemul său termo-electric care răcește până la 5-10°C, în doar două ore.

Până în acest moment, Meloni Care deține în portofoliul său trei colecţii: minifrigidere de cosmetică, globuri de masaj cu antigel în interior, care păstrează răceala în timpul masajului și accesorii de masaj din piatră naturală.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii