Cautare




, Contributor

Travel |
|

Afacerile grupului Eurolines au crescut cu 13% în acest an, până la 125 de milioane de euro

Grupul Eurolines, alcătuit din 21 de companii, va încheia anul cu afaceri de 125 de milioane de euro, înregistrând o creștere de 13%, comparativ cu 2015, a declarat Dragoș Anastasiu, fondatorul grupului.
Dragos Anastasiu (1)

Grupul Eurolines deține companii distincte pentru liniile de business principale: Danubius pe incoming și business travel, Nova Travel pe touroperare și Tui TravelCenter prin Eurolines pe distribuție de produse turistice.

Astfel, Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, va finaliza anul în curs cu o creştere de 12% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 86,5 milioane euro. Eurolines este reprezentantul unic al TUI Travel în țara noastră, compania germană fiind prezentă de cinci ani pe piața locală. În această perioadă, cifra de afaceri a TUI a crescut de la 26,8 milioane euro în 2011, la 86,5 milioane euro în acest an. De asemenea, numărul agențiilor a crescut cu 22 de locații.

Nova Travel, tour-operatorul grupului, are în 2016 o cifră de vânzări de 11,6 milioane de euro, mai mare cu 7% faţă de nivelul din 2015. Nova Travel a extins în acest an numărul curselor charter marca TUI, iar pentru 2017 va opera o nouă destinaţie din Spania, Gran Canaria.

Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România), a avut o creştere de aprox. 16% a cifrei de vânzări în anul 2016, comparativ cu anul 2015, ajungând până la nivelul de 13,8 milioane euro.

Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Enterprise Rent-A-Car, a înregistrat în anul 2016 o creştere a vânzărilor cu aproximativ 36% faţă de anul 2015, ajungând până la nivelul de 3,23 milioane euro. În prezent, Enterprise Rent-A-Car dispune de o flotă de 1.000 de autovehicule.

Green Village Resort din Sfântu Gheorghe va încheia anul 2016 cu o cifră de vânzări de aprox. 1,8 milioane euro, cu 53% mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut, în 2016, cu aproximativ 50 % comparativ cu 2015, ajungând la 9.200 persoane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii