Afacerile companiei în 2012 au fost de 45,3 milioane lei.
,,Evoluția pozitivă a comerțului electronic reprezintă un input serios în creșterea noastră, iar în ultimii trei ani am câștigat experiență solidă în acest segment, perfecționându-ne serviciile și lansând altele noi, adaptate cererilor din piață. Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi și acest lucru ne permite să rămânem optimiști și să anticipăm creștere și pentru 2014 ” declară Lucian Aldescu (foto), CEO al DPD România.
Compania a anunțat că pentru acest an și-a bugetat investiții de circa 1 milion de euro în euro în dezvoltarea capacităților operaționale din principalele depozite din țară și lansarea de noi servicii.
,,Compania se va concentra anul acesta pe consolidarea statutului de expert în livrările B2C și pe dezvoltarea și îmbunătățirea capacității operaționale și logistice. Dezvoltarea serviciului de livrări externe COD Internațional face parte, de asemenea, din setul de obiective al companiei pentru anul în curs”, au mai anunțat reprezentanții companiei.
Piața de curierat din România se ridica la circa 250 de milioane de euro, potrivit reprezentanților DPD România, care estimează o creștere de 15% a acestei piețe, pentru 2014.
DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. Comăpania a livrat anul trecut 4 milioane de colete.