Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Afacerile Cosmetic Plant au crescut cu aproximativ 20% în 2015

Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a raportat o creștere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri în 2015, iar anul acesta estimează o creștere de cel puțin 10%.
Fabrica Cosmetic Plant

Astfel, Cosmetic Plant a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, față de 1,66 milioane de euro în 2014. Volumul vânzărilor a depășit 1 milion de produse, iar profitul a ajuns la aproximativ 400.000 de euro.

„Evoluția pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulți factori printre care lărgirea rețelei de distribuție, intrarea în noi rețele de hipermarketuri și mărirea gamei sortimentale cu patru game noi – Miere, LiftUp, Gălbenele BIO și Anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat și o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

VEZI TOPUL CELOR MAI MARI PRODUCĂTORI ROMÂNI DE COSMETICE

Vânzările la export au înregistrat de asemenea o creștere de 170% față de anul anterior. „Extinderea numărului de parteneri pe piețele unde suntem deja prezenți, dar și lansarea exporturilor în noi țări au avut un impact important în obținerea acestui avans. În plus, ne bucurăm că anul trecut ne-am consolidat poziția pe piața din Ungaria, piața care de altfel este principala țară de export pentru Cosmetic Plant”, a mai spus Susana Laszlo. Alte piețe pe care compania exportă produsele sunt Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

Pentru anul curent, Cosmetic Plant și-a propus o creștere de cel puțin 10%, la aproximativ 2,2 milioane de euro, în urma extinderii rețelei de distribuție, a exporturilor și lansării de noi produse.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii