Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Afacerile Blue Point au crescut cu 30% în 2014

Compania românească de servicii call center, Blue Point, a înregistrat afaceri de 7,6 milioane de lei pentru anul trecut, în creștere cu 30% față de anul anterior.
call center centru contact telefon

Rata profitului estimată de companie este de aproximativ 20%.

Cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2014, de serviciile de outbound, în mod special de cele de telesales. Printre industriile din care au provenit cele mai multe solicitări pentru serviciile de call center se numără: comunicațiile, sectorul auto și cel financiar.

Anul 2014 a adus pentru companie și o creștere cu 25% a numărului de angajați, cu o medie de peste 125 de operatori. La final de an, numărul de posturi operaționale a depășit 200, compania angajând atât în poziții part-time, cât și full-time, au mai anunțat reprezentanții companiei.

„Pe termen lung, ne-am propus un ritm de creștere de aproximativ 15% în fiecare an și suntem optimiști că, alături de echipa pe care o avem, putem să ne atingem obiectivele chiar începând cu 2015”, a declarat Violeta Roșu, managing partner Blue Point.

Compania vizează o cifră de afaceri în valoare de aproximativ 9 milioane de lei în 2015.

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% românesc, înființată în 2007. Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără Heineken, Hochland, Reader’s Digest, Synevo, Țiriac Auto, Vodafone, Xerox.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii