FacebookTwitterLinkedIn

În 2012 cifra de afaceri înregistrată de Blue Poin era de 4,35 milioane de lei.

Majorarea afacerilor s-a datorat în special creșterii volumului de lucru și a sezonalității campaniilor derulate, iar cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2013, de serviciile de outbound, precum cele de telesales, potrivit informațiilor transmise de companie.

Printre cele mai importante obiective ale Blue Point pentru acest an, se numără creșterea cifrei dea faceri cu aporximativ 10%, creșterea numărului de angajați cu 10% și intrarea pe piețele internaționale de servicii call center.

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% românesc. Înființată în 2007, compania are în prezent aproximativ 100 de angajați și oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic). Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără Synevo, Heineken, Vodafone, Țiriac Auto, Xerox, Reader’s Digest