Cautare




, Contributor

IT |
|

Afacerile Blue Point au crescut cu 24% anul trecut

contact_center.jpg
Blue Point, companie românească de servicii call center complete, a înregistrat afaceri de 5,4 milioane de lei anul trecut, în creștere 24%  față de 2012 și o rată de profit de circa 20%.

În 2012 cifra de afaceri înregistrată de Blue Poin era de 4,35 milioane de lei.

Majorarea afacerilor s-a datorat în special creșterii volumului de lucru și a sezonalității campaniilor derulate, iar cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2013, de serviciile de outbound, precum cele de telesales, potrivit informațiilor transmise de companie.

Printre cele mai importante obiective ale Blue Point pentru acest an, se numără creșterea cifrei dea faceri cu aporximativ 10%, creșterea numărului de angajați cu 10% și intrarea pe piețele internaționale de servicii call center.

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% românesc. Înființată în 2007, compania are în prezent aproximativ 100 de angajați și oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic). Printre clienții aflați în portofoliul Blue Point se numără Synevo, Heineken, Vodafone, Țiriac Auto, Xerox, Reader’s Digest

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii