FacebookTwitterLinkedIn

Comăpania a fost lansată în 2007 și a înregistrat anual o evoluţie a cifrei de afaceri, în condiţii de profitabilitate. Cea mai mare creştere din punct de vedere procentual a avut loc în 2008, când s-a înregistrat o mărire veniturilor cu 150% față de anul precedent.

În 2012, Blue Point și-a dublat cifra de afaceri, ajungând de la 2,25 milioane de lei, cât înregistra în 2011, la 4,35 milioane de lei. Anul 2013 s-a dovedit a fi cel mai profitabil an până în prezent şi a adus companiei un profit de 1,42 milioane de lei, în creștere cu 34% faţă de 2012.

„Au trecut 7 ani în care am avut parte de o creştere treptată, dar constantă, din toate punctele de vedere. Am pornit la drum 5 oameni, cu o investiţie iniţială de aproximativ 40.000 de euro, la care s-au adăugat încă pe atât pentru susţinerea operaţională a activităţii. Ne-am recuperat investiţia după 3 ani şi am decis să reinvestim profitul pentru a creşte calitatea serviciilor oferite”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Pentru anul 2015, Blue Point îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 15% în comparaţie cu 2014 şi o creştere cu circa 30% a numărului de angajaţi.