Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Advertorial: Hoya Vision celebrează specialiștii în optică prin noua poziționare de brand: „Pentru Vizionari”

Susținere continuă a Profesioniștilor în Îngrijirea Vederii, pentru ca aceștia să ofere cel mai important dar, cel al vederii, în fiecare zi.
visionaries

Hoya Vision și-a numit noul CEO, Alexandre Montague, în luna august a anului 2020. Acesta se folosește de vasta sa expertiză de peste șaptesprezece ani în domeniu pentru a aduce o nouă direcție brandului consacrat în industria opticii. Viziunea sa gravitează în jurul ideii de „parteneriate adevărate”, focusându-se asupra menținerii unei relații stabile și fructuoase cu colaboratorii Hoya, oferindu-le acestora toate resursele necesare obținerii unor rezultate de succes. „În calitate de partener de afaceri, ne dedicăm în totalitate succesului Profesioniștilor în Îngrijirea Vederii, pentru a-i ajuta să producă o schimbare reală în viața pacienților lor. Concret, îi susținem prin furnizarea acelor servicii și produse în care pot avea încredere, pentru a le facilita relația cu pacienții și pentru a le crește afacerea”, susține Alexandre.

Noul concept „Pentru Vizionari” a fost creat pentru a celebra activitatea eroică a specialiștilor din domeniul opticii și pentru a-i sprijini pe aceștia în misiunea lor de a oferi darul vederii. Un vizionar, din perspectiva Hoya, se gândește extensiv la viitor, setându-și obiective pe termen lung, asigurându-se, totodată, că dispune de instrumentele necesare pentru a-și îndeplini țelurile. Prin intermediul unei baze de cunoștințe extrem de vastă, echipa Hoya Vision dorește să împărtășească experiența sa cu partenerii dedicați, în vederea creării unei relații personalizate și de durată între specialistul oftalmolog și pacienții săi. Miza utilizării celor mai noi și inovative tehnologii este îmbunătățirea semnificativă a calității vieții pacientului și producerea unui impact pozitiv, pe termen lung. Mai mult, Hoya Vision recunoaște efortul partenerilor săi de a oferi cel mai înalt standard de calitate în serviciile pe care le oferă și grija continuă pe care o afișează față de pacienți. Dedicarea acestora nu le conferă doar statusul de simpli experți în domeniul lor, ci de vizionari care doresc să facă lumea un loc mai bun.

Noua poziționare a brandului tinde să consolideze valorile de bază și identitatea Hoya Vision, afirmând suportul continuu și încrederea în partenerii săi valoroși. Deoarece succesul partenerilor săi constituie și succesul lor, echipa Hoya dorește să ofere clienților lor nu doar un produs calitativ, ci o experiență completă. Prin programe de informare și educare, consultanță în domeniul marketingului și al vânzărilor și o comunicare constantă, partenerii Hoya beneficiază de servicii complexe, care îi ajută să se diferențieze de competitori. Fiind extrem de adaptabili necesităților individuale ale fiecărui partener, compania Hoya propune strategii și soluții personalizate, având în vedere succesul fiecărei afaceri în parte. Respectul față de profesie și grija pentru sănătatea pacienților constituie atribute care contribuie la stabilirea unei relații bazate pe încredere și onestitate cu partenerii lor, deoarece ambii împărtășesc un țel comun: schimbarea modului în care oamenii văd lumea.

Despre Hoya

Fondată în anul 1941 în Japonia, Hoya Vison este o companie globală de dezvoltare a tehnologiilor medicale inovative, fiind unul dintre cei mai mari distribuitori de produse medicale de top, de cea mai înaltă calitate. Diviziile și unitățile de cercetare Hoya dezvoltă produse utilizate în domeniul sănătății și al tehnologiei informației. În domeniul sănătății, oferim dispozitive medicale precum lentile și ochelari de vedere, endoscop-uri medicale, lentile de contact și intraoculare, implanturi ortopedice, aparatură chirurgicală/terapeutică și sisteme medicale de dezinfecție. În domeniul tehnologiei informaționale, oferim produse precum lentile optice, foto-măști și materiale folosite în procesul de fabricare al dispozitivelor cu semiconductori și aparatelor cu LED/OLED, resurse umane și alte soluții de software și componente vitale pentru domeniul stocării datelor în cloud. Cu peste 150 de laboratoare de producție și subsidiare în toată lumea, Hoya are în prezent peste 37.000 de angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii