Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Summer Plans 2021 |
|

Adrian Mihai, CEO/co-fondator FAN Courier: „Principala îngrijorare în mediul economic este riscul reintroducerii de restricții de circulație pentru populație”

Dacă în alte veri tema principală de discuții din comunitatea de business viza rutina și destinațiile de vacanță, de această dată, Forbes România i-a provocat pe cei mai cunoscuți jucători din mediul de afaceri local să răspundă unui scurt chestionar, într-un context special, în care vara lui 2021 ar trebui să reprezinte o așteptată revenire la (noua) normalitate.
Adrian-Mihai

Vacanță pentru business

Nu, ca business nu putem intra în vacanță! Curieratul este o activitate continuă, care implică disponibilitate, disciplină și responsabilitate maximă în relația cu clientul final. Chiar dacă vorbim de plicuri sau de colete de zeci/sute de kg, le tratăm cu aceeași importanță, pentru că de fapt noi servisăm o nevoie a clientului, persoană fizică sau companie. Este adevărat că 2020 a fost un an la foc continuu, în care am fost în linia întâi, însă am reușit să ne organizăm astfel încât să ne onorăm contractele la standarde înalte.

Certitudini și predictibilitate

2020 a fost un an fără precedent în materie de provocări, a fost un an în care ne-am desfășurat activitatea având o ”vizibilitate” minimă în ce privește predictibilitatea. Chiar și într-un an cu activitate normală, certitudinile pot fi ușor date peste cap însă, în 2020, impredictibilitatea a fost cuvântul de ordine. Din fericire, 2020 ne-a arătat că suntem o companie solidă, construită pe principii sănătoase de business, cu o echipă care și-a demonstrat responsabilitatea în condiții dintre cele mai vitrege. După roller-coaster-ul care a însemnat anul 2020, 2021 pare, cel puțin până la acest moment, mult mai așezat. Deja vorbim de o perspectivă mult mai clară în ce privește condițiile de siguranță sanitară, deja știm mult mai bine ce măsuri să luăm și cum să gestionăm posibilele situații dificile. Așa cum procedăm de ani, și în 2021 lucrăm pe 2 scenarii de dezvoltare: unul prudent și unul optimist.

Îngrijorări

Principala îngrijorare în mediul economic este riscul reintroducerii de restricții de circulație pentru populație, ceea ce ne-ar aduce din nou în situația din 2020, când am lucrat luni în regim de Black Friday. Experiența dobândită în 2020 ne va ajuta în eventualitatea materializării acestui scenariu.

Planuri de business

După ce am încheiat 2020 cu venituri care au depășit pragul de 1 miliard de lei, pentru 2021 am luat în calcul două scenarii de creștere: unul care pleca de la premisa că pandemia va scădea în intensitate, iar altul care pornește de la ideea că pandemia își păstrează dimensiunile și efectele. În prima variantă, care în economie se traduce printr-o revenire la normal a activității, estimările noastre erau de 10% creștere față de 2020. În al doilea scenariu, estimările noastre vizau un avans de 15% al afacerilor. Pentru 2022 este încă prematur să vorbim despre cifre, însă strategia noastră pe termen lung este să ne consolidăm afacerea menținând un ritm al investițiilor constant.

Vacanță în țară sau în străinătate

Da, voi pleca în vacanță împreună cu familia deoarece avem nevoie să ne încărcăm bateriile după un an greu. Vom merge în străinătate. Toți colegii mei au vacanță, este un drept al nostru, al tuturor, să ne refacem după luni în care am muncit din greu. Vacanțele se planifică astfel încât activitatea noastră curentă să se desfășoare în condiții normale.

 

Pe parcursul acestei veri, redacția Forbes România va publica mai multe astfel de chestionare, ce fac parte din proiectul editorial intitulat Summer Plans 2021. Totodată, acestea se vor regăsi și în ediția viitoare de print Forbes România.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii