Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Adrian Boțan: „Brandurile care intră puternice în recesiune ies bine din recesiune”

adrian_botan_Foto_IAA.jpg
În buna tradiție jurnalistică, fiecare an se încheie cu întrebarea (naivă, dar justificată) cum a fost anul? A doua curiozitate este cum va fi anul ce se apropie, mai greu sau mai ușor? „Forbes România” a renunțat la aceste două întrebări. Am adresat șapte întrebări pentru oamenii din businessul de comunicare.

Adrian Boțan, Regional Creative Director McCann-Erickson CEE și Executive Creative Director McCann-Erickson România

Forbes: Trei lucruri bune care s-au întâmplat agenției dvs. în 2013.

Adrian Boțan: Grand Effie din trei nominalizări exclusiv McCann. Rețeaua anului la Golden Drum, două Argint și un Bronz la Cannes.

Forbes: Trei momente dificile prin care a trecut agenția dvs. în 2013.

Adrian Boțan: Legea media. Legea media. Legea media. (OUG 25/2013 – nota red.)

Forbes: Trei lucruri bune care au avut loc pe piața de publicitate din România în acest an.

Adrian Boțan: Legea media – se va pune mai mult accent pe creativitate. (OUG 25/2013 – nota red.)  

Forbes: Trei lucruri care v-au enervat pe piața de publicitate din acest an.

Adrian Boțan: Lipsa investitițiilor. Lipsa viziunii pe termen lung. Senzația că în online totul e free.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client nou să facă în 2014?

Adrian Boțan: Să facă brand building. Brandurile care intră puternice în recesiune ies bine din recesiune. Cele care mai și investesc devin leaderi.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client vechi care intenționează să-și taie bugetul de comunicare în 2014?

Adrian Boțan: Să investească în content. Să construiască o idee puternică de brand, care să-i permită să devină memorabil și cu o investiție mică. E ceea ce fac mărci ca Rom sau Red Bull, dacă vreți, la nivel global.

Forbes: Ce v-ați dori să se întâmple pe piața de publicitate în 2014?

Adrian Boțan: Să crească consumul și să ieșim din modul de recesiune. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii