Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Adina Oancea, CARELESS BEAUTY: „România are un potenţial enorm de dezvoltare şi, din fericire, de 2-3 ani lumea s-a reîntors către produsul cosmetic românesc”

Cosmetica organică românească este prea puţin cunoscută şi apreciată de publicul românesc şi de piaţa autohtonă, în ciuda avantajelor sale unice şi foarte competitive faţă de cosmeticele de sinteză.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Careless Beauty, o companie cu capital integral românesc specializată în cosmetica organică, aduce în atenţie nevoia de a valoriza cu adevărat potenţialul estetic, economic şi terapeutic al cosmeticii organice autentic româneşti. Compania pledează, de asemenea, prin întregul lanţ tehnologic foarte laborios implicat în fabricarea cosmeticelor proprii şi prin tehnicile profesionale de tratamente faciale pe care le foloseşte în cabinete, pentru estetica organică tradițională readusă la viață.

Mă fascinează natura de 50 de ani, de când am văzut cum se prepara minunata cremă de regenerare a bunicii mele, baia ei de lemn cu plante, de când am văzut culturile întinse de plante, care acum nu prea mai există, de când am auzit povestea bobiţei de cătină sau a căpăcelii de albine.După 10 ani de studiu am obţinut primul brevet de invenţie. Am avut noroc că ne-am născut aici, ţara noastră merită să fie promovată.Natura oferă o gamă infinită de metode de îngrijire a tuturor tipurilor de piele, dar în acelaşi timp este extrem de greu de reprodus în laborator. Pentru a păstra puritatea naturii este nevoie de pricepere, măiestrie, pasiune şi multă răbdare. Doar două zile pe an pot recolta un anumit mugure de plantă. Avantajul major al extractelor din plante româneşti este că au o penetrabilitate foarte mare, sunt recunoscute rapid de către organism, deţin o compoziţie chimică foarte variată, bogată în principii active şi au un potenţial regenerator foarte puternic al concentraţiilor de plante“, a declarat Elena Oancea, fondator Careless Beauty.

Citește și: Fondatorii Salad Box și Marty Restaurants pariază 500.000 de euro pe o rețea de cafenele

Cu o vechime de peste 20 de ani pe piaţa românească, compania de cosmetice a fost înfiinţată de Elena Oancea – fondator, chimist, estetician, şi de Ioana Adina Oancea – farmacist și estetician. Careless Beauty are în portofoliu 22 de produse şi în fiecare an lansează altele noi. Fiecare produs conţine combinatii personalizate de extracte din peste 10 specii de plante, atent recoltate din culturi proprii, procesate manual şi atent supravegheate în perioada de macerare.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Compania de beauty foloseşte materie primă integral românească de pe plantaţiile proprii şi lucrează cu peste 40 de specii de plante româneşti care şi-au confirmat potenţialul în tratarea afecţiunilor dermatologice şi restabilirea echilibrului la nivel epidermic. Produsul-vedetă este crema de cătină cu căpăceală de albine, iar noul elixir vegetal cu 13 uleiuri eterice are, de asemenea, o notorietate din ce în ce mai mare pe piaţă.

Brandul de cosmetică organică deţine 4 brevete de invenţie şi foloseşte în reţetare exclusiv plante româneşti.

Citește și: Care sunt cele opt afaceri sustenabile din România, finaliste în programul Impact Startup Factory

Produsele Careless Beauty se diferenţiază prin: puritatea produselor sale dermato-cosmetice (o% substanţe de sinteză), complexitatea reţetarelor, folosirea unor procedee de cultivare, recoltare, macerare şi producţie exclusiv tradiţionale – fără procese automatizate, de pe plantaţiile proprii, precum şi prin faptul că folosesc în reţetare exclusiv plante româneşti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA“Avem o ţară foarte bogată în floră, în România există peste 3.500 specii de plante foarte puţin studiate, dar studiile vor continua. Am reuşit, prin Careless Beauty, să păstrăm tradiţia românească a ingredientelor. România are un potenţial enorm de dezvoltare şi, din fericire, de 2-3 ani lumea s-a reîntors către produsul cosmetic românesc. Avem nevoie de oameni pasionaţi de ceea ce fac, care să reîntoarcă lumea la produsul românesc. E multă cercetare în spatele produsului nostru şi ne-a luat timp să convingem că e un produs autentic şi înalt calitativ. Vrem ca oamenii să înţeleagă cum funcţionează produsul. Am dezvoltat, de asemenea, după o metodă proprie şi partea de tratamente şi servicii cosmetice, prin care creăm o legătură între estetician şi client, a declarat Ioana-Adina Oancea, farmacist-estetician și co-fondator al companiei.

Fondată în 1992 la Constanţa, compania cu capital integral românesc are în portofoliu 22 de produse, fiecare conţinând combinatii personalizate de extracte din peste 10 specii de plante, recoltate din culturi proprii, procesate manual şi atent supravegheate în perioada de macerare.

Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 200.000 de lei, în fiecare lună fiind vândute circa 300 de produse cosmetice. Pe lângă vânzarea cremelor, 30-40% din afacerile companiei sunt generate de tratamentele cosmetice din cabinetele pe care Careless Beauty le deține. Prețurile produselor companiei variază între 60 de lei și 280 de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii