Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?
Într-o situatie de criza si de consum, depunem toate eforturile necesare pentru a ne face treaba cat mai bine si a asigura continuitatea productiei si preparatelor din carne DIANA. Într-o situatie de criza e clar că reteaua de magazine DIANA TREBUIE sa ramana deschisa.
Încercăm sa ne ducem planurile la capat si ne mentinem ritmul de deschidere. Nesiguranta si schimbarile care apar de la zi la zi ne face sa luam decizii din mers. E clar ca in aceasta perioada planurile si strategiile facute la inceputul anului nu mai au siguranta, dar suntem increzatori ca vom lua cele mai bune decizii.
Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?
Fiind o companie cu peste 1300 de angajati, masurile si preventie au fost diverse, in functie de specificul activitatii. În unitatea de productie monitorizam constant starea sanatatii tuturor angajatilor nostri, carora li se verifica temperatura la accesul in fabrica/abator/sectii/depozite; monitorizam constatn personalul care a calatori in zone de risc si le imopunem auto-izolarea daca este nevoie; am limitat contactul angajatilor cu persoane din exteriorul companien, restrictionand accesul in unitate; am reorganizat turele astfel incat sa minimizam interactiunea si contactul intre angajati;am inmultit procedurile de igienizare si dezinfectie atat a spatiilor de productie, cat si a colegilor nostri.
În rețeaua de Magazine DIANA am implementat un set de reguli de siguranta pentru clientii nostri, reguli deja binecunoscut : diminuarea programului de munca, limitarea unui nr de clienti in magazin, de pastrare a distantei, de incurajare a folosirii platii cu cardul, de cumparaturi cumpatate, de igienizare a mainilor, de igienizare a tuturor suprafetelor cu care intra oamenii in contct dar si o serie de dotari suplimentare pentru sporirea sigurantei pentru colegii nostri: panouri de protectie in zona caselor de marcat, manusi, masti, viziere, toate avand ca scop preventia si siguranta!
Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.
In ceea ce priveste sectorul economic, asteptam cu nerabdare informatii si masuri. Cred ca e nevoie acum, mai mult ca niciodata, ca mediul romanesc de afaceri sa primeasca sustinere. Din pacate, aceasta pandemie nu afecteaza doar starea de sanatate a oamenilor, poate zdruncina puternic economia romanesca si nu numai.
Care sunt scenariile posibile pe care le vedeti pentru business-ul dvs daca epidemia continua si/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie romaneasca?
Cred ca este important sa fim optimisti dar totusi pregatiti. Luam toate masurile posibile pentru protectia colegilor nostri dar trebuie sa fim pregatiti pentru neprevazut.Tinem aproape cu autoritatile locale, ne-am facut un protocol pentru diverse situatii. Suntem increzatori ca nu va fi cazul, dar trebuie sa fim pregatiti.
Cum credeti ca ati putea ajuta comunitatea – sociala si/sau de business?
Împreună acționăm responsabil! Avem o responsabilitate față de oamenii care ne oferă atât de mult zi de zi, astfel că simțim nevoia să dăm înapoi comunității. Astăzi am donat către Spitalul Județean de Urgență Râmnicu Vâlcea 2000 de teste COVID-19 și 200 de halate.
De asemenea, suntem alaturi de autoritatile locale si am sustinut cu produse pentru peste 2500 pachete pentru persoanele aflate in izolare. Încercăm să nu ne oprim aici si să fim în continuare alături!
„Nu poţi fi şi de succes şi om bun peste tot în lume. Eu am ales să fiu ceea ce sunt aici, la Râmnicu Vâlcea. Cu toţii ne gândim să plecăm în altă parte pentru a cunoaşte succesul. În ţară sau în străinătate. Eu am ales să fiu împreună cu ai mei, în acest oraş. Ca noi toţi, uneori am avut impresia că am ales bine, alteori că alegerea nu a fost cea potrivită. Acum ştiu cu certitudine că acest oraş oferă destule condiţii pentru succesul în viaţă. Aici se pot face afaceri de calitate ca oriunde altundeva în lume. Aici se poate reinvesti profitul şi, aşa cum este normal, tot aici se pot face activităţi sociale şi filantropice ca peste tot în lume. Diferenţa este că toate acestea pot fi făcute la Râmnicu Vâlcea pentru oamenii între care ai venit pe lume, nu pentru oameni străini. E foarte important să faci ceva pentru ai tăi. ” – Dumitru Crăciunescu (1958-2014), fondator Grup DIANA.