FacebookTwitterLinkedIn

Reprezentanții grupului au anunțat o creștere de 20% a vânzărilor, susținută în special de divizia de încălțăminte.

În ultimele luni, veniturile Adidas din acest segment au înregistrat o creștere de 31%, notează platforma RetailDetail.eu.

Cum pandemia de coronavirus a stimulat activitățile în aer liber, precum mersul pe jos sau drumețiile, aceste tendințe s-au reflectat și în vânzările totale din ultimul an ale gigantului de echipamente sportive, care a raportat venituri de 5,27 miliarde de euro.

La aceste venituri, o contribuție semnificativă a avut și zona de e-Commerce, care a generat vânzări mai mari cu 43% față de cele înregistrate anul anterior.

Din punct de vedere al piețelor externe, creșterea a venit în principal din zona Asiei (+ 156%), aceasta fiind urmată de America Latină (+ 18%) și de cea din Europa care, deși a fost afectată cel mai mult de închiderea magazinelor, a reușit să înregistreze o creștere de opt procente.

Astfel, Adidas a raportat un profit operațional de 704 milioane de euro, față de 48 milioane de euro, cât a înregistrat în urmă cu un an.

Pentru al doilea trimestru, grupul german estimează o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 50%.