
Kasper Rorsted, directorul general al Adidas, într-un interviu acordat CNBC: „În primele două luni ale trimestrului, totul a fost absolut normal. Iar apoi a avut loc o scădere dramatică la jumătatea lunii martie”.
Luni, compania a raportat o scădere de 19% a vânzărilor nete în primul trimestru al anului, la 4,75 de miliarde de euro, ca urmare a închiderii a 70% dintre magazinele sale la nivel global, din cauza pandemiei de coronavirus.
În primul trimestru, Adidas a obţinut un profit net de 26 de milioane de euro, în scădere cu 96% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Adidas a explicat că, din cauza incertitudinilor legate de durata măsurilor de închidere a magazinelor, nu poate oferi o estimare pentru rezultatele financiare anuale, notează News.ro.
Comerţul electronic, „singurul canal de vânzări care a rămas operaţional în majoritatea lumii”, a crescut cu 35%, dar nu a putut compensa pierderile provocate de închiderea magazinelor la nivel mondial.