FacebookTwitterLinkedIn

“Unitatea de la Oradea este cea de-a doua fabrică de polistiren din portofoliul nostru industrial, după cea de la Ploiești, care include și o linie de polistiren grafitat de 150.000 metri cubi pe an. În iunie vom porni încă o unitate similară la Roman. Practic, cu cele trei noi fabrici de polistiren expandat și cu linia de polistiren grafitat vom ajunge la o capacitate de producție de 2.250.000 metri cubi anual. Dezvoltarea celorlalte platforme industriale de la Ploiești și Roman continuă pe tot parcursul acestui an, pentru iulie având programată deschiderea fabricii de vopsele de la Ploiești”, declară Marcel Bărbuț, CEO AdePlast.

Programul investițional pe care AdePlast l-a demarat anul trecut a avut în vedere o împărțire strategică a unităților sale de producție.  Datorită celor cele trei platforme și în urma unei investiții de peste 22 de milioane de euro,AdePlast și-a optimizat fluxurile de livrare în așa fel încât fiecare zonă geografică să fie acoperita în totalitate, a anunțat compania.

,,Indiferent dacă livrarea se face la un partener din România sau la unul din afara țării, marfa este produsă pe platforma cea mai apropiată și este distribuită la client într-un timp foarte scurt”, transmit oficialii AdePlast.

În prezent compania are peste 250 de angajați, însă potrivit declarațiilor directorului Marcel Bărbuț, numărul lor va crește până la finele anului.

Odată cu deschiderea noii fabrici de la Oradea, AdePlast și va consolida poziția pe piața din Ungaria și din Vestul Europei. „Exportul este o direcție strategică pe care ne dorim să dezvoltăm puternic în următorii ani. Bulgaria, Moldova, Ucraina, Ungaria, Austria, Germania sau Libanul sunt piețe pe care vom fi din ce în ce mai prezenți cu produsele noastre, în primele 4 luni, având deja o creștere a exporturilor de 49 procente față de aceeași perioadă a anului trecut”,  precizează Marcel Bărbuț.