Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

ADC România înființează o bursă în memoria art directorului și fotografului Ionuț Popescu

În amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv, ADC România înființează bursa „Ionuț Popescu”. Aceasta va fi în valoare de 500 euro și va fi oferită cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul școlii.
ionut popescu

Cei care sunt interesaţi să se înscrie o pot face online, pe www.scoalaadc.ro , rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori.

Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro. Înscrierile pentru cea de-a opta ediție a școlii se pot face până pe 25 noiembrie a.c. Lista celor admiși va fi anunțata in luna decembrie.

Ionuț Popescu a fost Art Director „cu o viteză în plus”, spune Teodor Cucu, Creative Director & Managing Partner TheCell . Ionuț Popescu a lucrat în publicitate din 2005 la agenții precum Mercury360, Cohn & Jansen, GMP, Frank pentru diferite branduri, cum ar fi Timișoreana, Audi, Cosmote, Skoda și Romtelecom.

„Perfecționist, temut de mai toți copywriterii cu care a lucrat pentru cuvintele: BAGĂ TEXT!!!!, reușind de multe ori să facă layout-ul mai repede decât scriau unii headline-ul. Pasionat de muzică, fotografie, fail compilations și junk food”, adaugă Teodor Cucu.

Ionuț Popescu a devenit antreprenor în 2011, an în care a fondat împreună cu Teodor Cucu și Alex Gâlmeanu laboratorul de creație TheCell.

Teodor Cucu îl descrie ca fiind „autodidact și perfecționist. Pentru el, orice proiect avea nevoie de atenție, de craft, pentru că știa că orice proiect pe care-l semnează, îl reprezintă. Nu-și făcuse Facebook din teamă că va pierde prea mult timp acolo. Ca atare, când avea un pic de timp liber, inventa ceva de făcut: un tutorial de After Effects, un proiect foto, un test de animație sau desena ceva. Mi-aș dori ca ceva din spiritul lui, din curiozitatea și plăcerea de a bibili orice proiect, chiar și un flyer oarecare, să treacă mai departe și să-i inspire și pe cei care sunt acum la început de drum”.

Cursurile noii ediții a Școlii ADC*RO vor începe în luna ianuarie 2016 și vor dura patru luni, iar pe parcursul acestora, studenții vor dobândi aptitudini creative și vor putea pătrunde în universul întortochiat al publicității.

Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii