Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

MetropolitanLifeVoice |
|

Adaptabilitatea și agilitatea – cheia succesului în noua normalitate

Criza sanitară provocată de virusul SARS CoV-2 a dat naștere multor trenduri în majoritatea sectoarelor economice, iar pe fondul noului context, cheia succesului în ceea ce privește strategiile de business se dovedește a fi schimbarea constantă.  Despre direcțiile strategice spre care se îndreaptă, în această perioadă incertă Metropolitan Life România, ne-a vorbit CEO-ul companiei, Carmina Dragomir.
Carmina Dragomir - CEO Metropolitan Life Romania

Carmina Dragomir – CEO Metropolitan Life România

  1. Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei dumneavoastră în acest an?

Am început anul cu o creștere de două cifre, iar strategia noastră rămâne să asigurăm protecția financiară a celor peste 2,5 milioane de clienți cu asigurări de viață și pensii, în cele mai bune condiții și în linie cu nevoile acestora. Adaptarea și agilitatea reprezintă, de asemenea, direcții strategice către care ne-am îndreptat toate eforturile în ultima perioadă. Obiectivele Metropolitan Life se traduc în canalizarea acțiunilor noastre pentru a oferi, prin fiecare canal de distribuție, produse, servicii și experiențe cât mai simple, mai inteligente și într-un mediu sigur.

De asemenea, ne implicăm în comunitate și investim în programe de educație financiară în școli, în programe de incluziune financiară și socială a tinerilor și a copiilor defavorizați din centre de plasament, dar și în acțiuni pentru protejarea mediului, menite să susțină scăderea emisiilor de dioxid de carbon în anii următori. De exemplu, anul acesta, în parteneriat cu Asociația Pădurea Copiilor, am plantat câte un copac pentru fiecare poliță individuală de asigurare încheiată în decursul anului 2020.

Prezenți de peste 22 de ani în România, suntem alături de angajații, clienții, partenerii și comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, respectându-ne în fiecare zi angajamentul de a le fi alături și de a-i proteja în situații neprevăzute. Pentru a simplifica interacțiunile clienților noștri individuali sau pentru a soluționa cu mai multă rapiditate despăgubirile, anul acesta am actualizat platformele eClaims și eCustomer oferindu-le în felul acesta o experiență digitală completă.

  1. Care sunt principalele repere ale activității companiei/grupului în primele luni ale anului (cifră de afaceri, profit, investiții sau orice alt indicator pe care îl considerați relevant)? Cum au evoluat acestea comparativ cu anul trecut și care sunt estimările pentru întreg anul?

Pentru primul trimestru al anului 2021 am înregistrat o creștere de 2 cifre a primelor brute subscrise, față de aceeași perioadă a anului trecut, și ne-am concentrat pe construirea unui business sănătos, capabil să se adapteze rapid în orice situație, să aducă constant rezultate și să asigure întreaga gamă de servicii, în linie cu nevoile specifice ale clienților și partenerilor noștri.

  1. Care sunt previziunile privind activitatea companiei pe termen mediu? 

Rămâne o prioritate înțelegerea nevoilor clienților noștri din prezent și a schimbărilor care au survenit în viețile acestora în ultima perioadă. Investițiile pe care le facem constant în îmbunătățirea serviciilor și actualizarea beneficiilor de protecție financiară au la bază înțelegerea nevoilor clienților și partenerilor noștri prin analize și cercetări de piață desfășurate constant.

În paralel, ne concentrăm și pe dezvoltarea echipei noastre, protejarea sănătății, siguranței și wellbeing-ului angajaților noștri reprezentând o prioritate pentru noi în noul context de întoarcere la birou, cât și pe digitalizarea și simplificarea serviciilor noastre, în linie cu noile tendințe.  Ne propunem să consolidăm parteneriatele și canalele de vânzare existente, dar și să dezvoltăm business-ul și segmentele de clienți cărora ne adresăm, prin extinderea parteneriatelor cu bănci, IFN-uri sau brokeri. 

  1. Cum comentați contextul actual social, economic și politic din România și din Europa Centrală și de Est?

Schimbările rapide par să fie constanta noului context. De aceea, suntem atenți atât la evoluția și trendurile de pe piața locală, cât și la tendințele din Europa și din lume, și desfășurăm programe de bune practici globale, dar și aplicate concret la contextul local pentru ca echipa noastră să fie pregătită să ofere, în orice moment, protecție financiară, alături de beneficiile și serviciile potrivite.

Ca o confirmare a acestui angajament, pe lângă rolul actual de GM, care va avea cel puțin aceeași prioritate pentru mine, începând cu 1 iulie am preluat coordonarea Cehiei, Slovaciei, Ungariei, Bulgariei și Ucrainei, fiind astfel parte din echipa de Leadership a regiunii EMEA. Această schimbare mă bucură și mă onorează, în același timp, și reprezintă o provocare personală și profesională pe care o privesc cu încredere și o dorință puternică de a consolida poziția noastră regională. Voi continua alături de aceeași echipă, inclusiv fizic, din biroul din București, cu aceeași dorință de a explora și experimenta oportunitățile oferite atât de piața din România, cât și de cea din regiunea EMEA.

  1. Care sunt cele mai importante 3 lecții de afaceri pe care le-ați învățat pe parcursul carierei Dumneavoastră sau pe timpul crizei? 

Atât la nivel de business, cât și personal, am realizat cât de important este să fii pregătit pentru schimbare și să poți dezvolta rapid planuri alternative, pe care să le poți adapta în orice situație, să rămâi încrezător și să empatizezi cu cei din jur, să fii aproape de cei dragi și de echipă.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii