Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

ActiveWatch lansează o campanie împotriva discriminării din discursurile publice „De la mine ai un NU”

Asociația ActiveWatch a lansat campania „De la mine ai un NU” care își propune să sancționeze discursurile publice făcute fără responsabilitate care instigă la discriminare și intoleranță.
NU_fb_post_phone

Campania-manifest prezintă o serie de testimoniale video aparținând unor persoane publice cu notorietate, reprezentanți media și formatori de opinie care au spus “NU” discriminării, apăsând sugestiv un buton roșu. Fiecare apăsare de buton va fi contorizată pe platforma online www.delamineaiunNU.ro, publicul fiind invitat și el să se alăture inițiativei.

Mircea Toma, președinte ActiveWatch, a declarat: „Un gay este un om cu orientare sexuală diferită. Un rom este un om cu etnie diferită. Un român este în România un om obişnuit. Toţi au în comun un lucru: sunt oameni. Nu ne mâncăm între noi pentru că suntem diferiţi… sau cel puţin aşa ar trebui să fie. Astazi e rândul meu să spun NU discriminării de orice fel. Din partea mea ai un NU”.

Campania „De la mine ai un NU”  încurajează abordarea unei atitudini tolerante în rândul tuturor românilor și al persoanelor publice și își propune să demonstreze că în România există o masă mare de persoane educate, deschise și dispuse să accepte oameni și contexte diferite. În perioada următoare vor fi încărcate alte testimoniale aparținând persoanelor publice care au decis să se alăture campaniei.

Cei care doresc să se alăture inițiativei ActiveWatch pot spune un „NU” discriminării intrând pe platforma delamineaiunNU.ro și apăsând butonul roșu al campaniei.

Mesajele campaniei vor fi promovate în mediul online și social media prin vizualuri dedicate și hashtag-ul #delamineaiunNU. Susținătorii campaniei sunt încurajați să încarce propriile declarații video pe paginile personale de Facebook, semanlizându-le prin hashtag-ul campaniei.

Campania „De la mine ai un NU” este susținută și implementată pro-bono de către agenția de publicitate FCB Bucharest.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii