Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Acesta este noul Porsche 911 Turbo

Oficial - Porsche 911 Turbo/ Turbo S
Porsche a prezentat primele imagini și informații oficiale ale noului vârf de gamă pentru 911. Și avem de fapt două versiuni: Turbo și Turbo S. Iată ce înseamnă asta.

Chiar dacă a prezentat acum primele fotografii oficiale ale noului Turbo, Porsche va aduce mașina în fața publicului abia la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an. Tot atunci vor începe și livrările pentru noul model pentru că deja se pot lansa comenzi. Prețurile pentru România vor fi comunicate în perioada imediat următoare și se vor putea comanda mașini și de aici.

Galerie foto Porsche 911 Turbo/ Turbo S.

Cum era de așteptat, noul Turbo nu este singur. Versiunea de top absolută este Turbo S. Ambele sunt echipate însă cu aceeași motorizare, un propulsor boxer în șase cilindri cu 3.8 litri cilindree este supra-alimentat cu turbo pentru a produce 520 CP în Turbo și 560 CP în Turbo S. Porsche renunță la cutia manuală, ambele Turbo vor fi echipate cu o transmisie PDK cu dublu-ambreiaj și șapte trepte. Sistemul de tracțiune integrală este standard și de acum este ajutat de un sistem de direcție ce controlează toate cele patru roți. Acesta și-a făcut debutul pe noul GT3 și Porsche promite că va ajuta noile Turbo să fie cele mai dinamice și manevrabile Porsche 911 din istorie. Desigur, țelul suprem este ca Turbo S să se impună pe Nurburgring unde este așteptat să devină una din cele mai rapide mașini din istorie. 

Care este diferența între Turbo și Turbo S în afară de puterea maximă a motorului? Nu foarte mare. Turbo S atinge 100 km/h cu start de pe loc în 3.1 secunde iar Turbo în 3.2. Ambele reușesc o viteză maximă de 318 km/h. Prețurile anunțate oficial pentru Germania măresc însă distanța între cele două modele în mod considerabil. Turbo va porni de la un preț de 162.055 euro iar Turbo S de la 195.256.

Ambele Turbo sunt mai late cu 2.8 cm decât un Carrera 4 și au o lungime mai mare cu patru centimetri decât un astfel dde 911. Ampatamentul a fost crescut cu 10 centimetri iar ecartamentele sunt mai late ca niciodată față și spate. Pentru prima oară în istorie, pe lângă eleronul spate reglabil pe trei poziții, Porsche oferă pentru ambele Turbo un spoiler față adaptiv care va fi activat automat în funcție de viteză. 

În primele imagini video oficiale puteți vedea cum funcționează elementele aerodinamice adaptive ale noului Turbo.

Noile Turbo și Turbo S vor fi echipate standard cu jante cu diametrul de 20 de inch dar cele ale versiunii S vor fi prinse cu un singur prezon central – la fel ca la modelele de competiție. Alte diferențe de echipare îi vor aduce în standard unui posesor de Turbo S faruri full cu LED cu un design complet nou, sistem de frânare cu discuri ceramice, puncte de prindere "dinamice" pentru motor și sistemul PDCC cu bare stabilizatoare active. Toate acestea vor fi disponibile pentru Turbo în pachetul Sport Chrono.

Ca reacție la criticile aduse fostului model la capitolul sunet, Porsche a echipat noile Turbo cu un "sound symposer". Acesta va capta sunetele din galeria de admisie, la va amplifica cu ajutorul unui sistem cu membrane (asemănător unui difuzor) și le va transmite în habitaclu printr-o conductă specială.

Revenim cu detalii oficiale legate de prețuri și disponiblitate exactă în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii