Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Grand Effie nu s-a acordat la festivalul care premiază eficiența campaniilor publicitare

12 agenții și companii au fost premiate la ediția a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfășurat luni, 10 iunie, la Ateneul Român. În total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie şi 16 Bronze Effie. Marele Premiu nu s-a acordat.
Effie2019

Agențiile și companiile câștigătoare de anul acesta sunt: Cohn & Jansen JWT, GMP+Webstyler, Headvertising, Jazz Communication, Leo Burnett România, McCann Worldgroup România, Mercury360 Communications, Ogilvy Group Romania, Propaganda, Publicis România, Sector 7 și Ursus Breweries.

Top 3 agenții care au obținut punctajul cel mai mare din competiție sunt Leo Burnett România, McCann Worldgroup România și Media Investment.

Leo Burnett România a obținut 9 premii – 4 Gold, 1 Silver și 4 Bronze în categoriile: Brand Experience  (VloggemonGO și Hotelekom, ambele cu Gold Effie pentru Telekom), Seasonal Marketing  (2 trofee Gold Effie pentru Hotelekom și Don’t let yourself be fooled, brand: Telekom), Telecommunications (Don’t let yourself be fooled – Silver Effie și NEABONAMENTUL / The Unsubscription – Bronze Effie, ambele pentru Telekom), Media Idea (1 Bronze Effie pentru Telekom cu VloggemonGO), Use of Influencers (1 Bronze Effie pentru VloggemonGO) și Shopper Marketing (1 Bronze Effie pentru Bunorama, brand: Kaufland).

TOPUL AGENȚIILOR DE MEDIA – ANUL 2018

McCann Worldgroup România a obținut 8 premii – 1 Gold, 2 Silver și 5 Bronze în categoriile: Branded Content (1 Gold Effie pentru KFC BOXMASTER – FRIENDZONE), Packaged food (1 Silver Effie pentru KFC GARLIC SAUCE), Telecommunications (1 Silver Effie pentru Vodafone Prepaid “Live Life Like a Game”), Alcoholic beverages – Beers (1 Bronze Effie pentru The proper men of the new generation pentru brandul Neumarkt), Non-alcoholic beverages (1 Bronze Effie pentru INNA Music Cans Album), Restaurants (1 Bronze Effie pentru KFC BOOSTER – LIMITED EDITION) şi Seasonal Marketing (2 Bronze Effie pentru campaniile KFC XMAS BUCKET – WHEN MOM ALLOWS și #samefeeling de la Coca-Cola).

TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE ÎN 2018

Cei mai eficienţi clienţi ai ediției de anul acesta sunt: Telekom România cu 8 trofee (4 Gold, 1 Silver și 3 Bronze Effie), US Food Network, care a obținut 4 trofee (1 Gold, 1 Silver și 2 Bronze Effie) și PressOne cu 3 trofee (2 Gold și 1 Bronze Effie). Și în ceea ce privește brandurile, topul arată similar: Telekom pe primul loc, KFC pe locul doi și PressOne pe locul trei.

Brandurile care au avut campanii câștigătoare la ediția 2019 a Romanian Effie Awards sunt: Asociația Inima Copiilor, catmobile, Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Dăruiește Viață, George, ING Bank, Kaufland, KFC, Neumarkt, Orange, PressOne, Pufina, Rexona, Telekom, Ursus Retro și Vodafone.

BILANȚURILE FINANCIARE ALE TELEVIZIUNILOR ÎN 2018

Conform Romanian Effie Rankings, calculat în baza sistemului internațional Effie Index, Clientul Anului este Telekom România, Brandul Anului este Telekom, iar Agenția Anului a fost desemnată Leo Burnett România.

La ediția de anul acesta nu a fost acordat Grand Effie.  

Juriul competiției a fost condus de Achim Rietze, Strategy Lead at Google ZOO, și a fost format din peste 120 de reprezentanți ai industriei de marketing și comunicare, specialiști cu mare experiență din companii, agenții de publicitate, de media și digital, din agenții de research, consultanți de marketing și reprezentanți ai mediului academic din marketing și comunicare.

Romanian Effie Awards 2019 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Kaufland și Philip Morris Trading şi susţinut de Coca-Cola, Doncafé, frufru. Parteneri strategici: Deloitte, Nielsen, Facebook și Institutul Cervantes. Creative Partner: Jazz Communication. Traditional partner: The Institute.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii