Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Acasă TV face rating cu telenovele mexicane

televizor1.jpg
Telenovela mexicană „Triumful dragostei” a fost cel mai urmărit serial difuzat de Acasă TV, în acest an. Această televiziune, orientată către publicul feminin, a transmis, în primele nouă luni ale acestui an, numai puţin de 26 de seriale, însumând 1.687 de episoade. De Petre Barbu

Cele zece episoade ale telenovelei „Triumful dragostei” au înregistrat o audienţă medie de 505.000 de telespectatori pe minut (4,8% rating la nivel urban). (Monitorizarea cuprinde primele nouă luni ale acestui an.)

Pe locul secund în topul audienţei s-a plasat o altă telenovelă mexicană, „Eva Luna” (80 de episoade), cu o audienţă medie de 402.000 de telespectatori pe minut (3,8% urban). Alte două telenovele mexicane „Stăpâna” (31 episoade) şi „Forţa destinului” (66 episoade), au depăşit pragul audienţei de 300.000 de telespectatori, la nivel urban.

Telenovela cu cea mai slabă audienţă a fost „7 păcate” (producţie braziliană), care a avut pentru cele 150 de episoade o audienţă medie de 51.000 de telespectatori (0,5% rating urban).

Acasă TV, canalul pentru femei al companiei americane CME în România, s-a specializat în difuzarea de telenovele sud-americane (cu preponderenţă mexicane). Se observă că şi oferta de telenovele s-a segmentat, fiecare televiziune propunând diferite „reţete”: TVR 1 – seriale Coreea, Kanal D – seriale Turcia, Pro TV – seriale româneşti, Naţional TV – India, Acasă TV – America de Sud.

       

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii