
Liderul nișei televiziunilor de filme a rămas în continuare AXN, cu o medie de 35.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (whole day), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența AXN a câștigat 1.000 de orășeni în a doua lună a acestui an.
Diva Universal, cea de-a doua televiziune de filme în sondajele din urban, a înregistrat o medie de 25.000 de persoane pe minut, cu 4.000 mai puțin decât în ianuarie. Aceeași scădere a înregistrat-o și Pro Cinema, care a avut o audiență medie de 24.000 de telespectatori pe minut.
Audiența Universal Channel s-a situat la nivelul celei din luna precedentă: 16.000 de telespectatori pe minut.
Surpriza nișei în februarie vine de la Acasă Gold, care a câștigat 3.000 de persoane, ajungând la un rating mediu de 10.000 de orășeni (whole day). De asemenea, la nivel național, Acasă Gold a câștigat 4.000 de telespectatori, înregistrând o medie de 19.000. Sunt cele mai mari creșteri realizate de o televiziune de pe această piață. Creșterile se datorează încheierii pentru acest an de noi contracte cu distribuitorii de cablu, fapt care îi asigură o mai bună acoperire în teritoriu.
Film Café a avut o audiență medie de 8.000 de telespectatori, cu o creștere de o mie la nivel urban.
Celelalte canale de filme de pe această nișă au avut următoarele audiențe în urban: TCM – 7.000 telepectatori pe minut (whole day), AXN White – 4.000, AXN Black – 4.000 și Comedy Central Extra – 3.000.