Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

900 de cereri din partea companiilor de media pentru participarea la campania de informare publică cu privire pandemia de COVID-19

Şeful Cancelariei prim-ministrului, Ionel Dancă, a anunţat, în şedinţa de Guvern de miercuri, că au fost înregistrate aproximativ 900 de cereri din partea canalelor media în vederea participării la campania de informare publică cu privire la regulile de protecţie sanitară în contextul pandemiei de COVID-19 şi măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic şi a propus modificarea OUG 63 în sensul acordării unui termen de 10 zile pentru clarificarea documentelor depuse.
 aboneaza-te
ionel-danca

Ionel Dancă: “La termenul de finalizare a perioadei de înregistrare a fost înregistrat un număr de aproximativ 900 de cereri pentru diverse canale media de participare la această campanie de informare, însă, ca urmare a modalităţii de completare a cererilor de participare şi a documentaţiilor necesare, se impune prelungirea termenului pentru clarificarea documentelor depuse. (…) Cei care îndeplinesc condiţiile vor putea semna contractele pentru a participa la campanie, iar cei care au documentaţia incompletă sau nu au depus documentele justificative cerute de textul ordonanţei de urgenţă vor avea un termen, dacă sunteţi de acord să propunem o modificare a OUG 63, de 10 de zile pentru clarificarea documentaţiei depuse”, conform Agerpres.

Premierul Ludovic Orban s-a declarat de acord, cu condiţia ca în această perioadă să înceapă semnarea contractelor, în vederea derulării campaniei.

Guvernul a adoptat, pe 30 aprilie, o ordonanţă de urgenţă prin care se alocă 200.000.000 lei pentru derularea, pe o perioadă de patru luni, prin intermediul mass-media, a unei campanii de informare a cetăţenilor cu privire la regulile de protecţie sanitară ce trebuie respectate, cât şi măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic. Dancă a precizat la momentul respectiv că 47% din acest buget este alocat pentru desfăşurarea campaniei la televiziunile naţionale, iar restul de 53% pentru celelalte medii de comunicare – presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii tv şi radio locale şi regionale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii