Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

„9 luni cu zero alcool” a crescut nivelul de informare despre riscurile consumului de alcool in timpul sarcinii

Ursus Breweries, principalul jucător de pe piața producătorilor de bere a anunțat rezultatele campaniei „9 luni cu 0 alcool”, demarată anului trecut.
Robert Uzuna, Ursus Breweries

Ediția pilot a campaniei „9 luni cu 0 alcool”, lansată de Ursus Breweries și Asociația Mame pentru Mame a publicat primele rezultate. Înainte de începerea campaniei, în august 2015, au fost distribuite 800 de chestionare în rezidentelor județului Buzău, cu vârsta cuprinsă între 18-40 de ani, iar după campanie, în decembrie 2015, același public țintă a primit 812 chestionare.

La începutul campaniei, potrivit primei cercetări sociologice realizate de Ursus Breweries prin intermediul Cult Market Research, peste un sfert dintre respondente considerau că o cantitate mică de alcool, consumată ocazional în timpul sarcinii, nu dăunează mamei sau copilului. Cercetarea a fost realizată în județul Buzău, în una dintre comunitățile în care compania deține o unitate de producție. La finalul campaniei, 74% dintre persoanele chestionate au aflat mesajul „Nu consuma alcool în timpul sarcinii”.

„«9 luni cu 0 alcool» este prima campanie dezvoltată de un producător de bere din România care informează consumatorii asupra riscurilor consumului de alcool în timpul sarcinii”, spune Robert Uzună, corporate affaird director, Ursus Breweries. Campania de informare a fost implementată sub forma unui program pilot care a presupus o serie de seminarii în Râmnicu Sărat, Gherăseni, Pogoanele și Nehoiu, din județul Buzău. La sfârșitul campaniei, gradul de conștientizare al grupului țintă  cu privire la existența unor posibile afecțiuni care pot apărea la copii din cauza consumului de alcool de către mame în timpul sarcinii a crescut de la 13% la 28%.

Totodată, 83% dintre respondenții din județul Buzău consideră acum că această campanie le va determina pe viitoarele mame să adopte un comportament responsabil cu privire la consumul de alcool în timpul sarcinii. Primele chestionare au arătat că, pe o scară de la 1 la 7 în ceea ce privește consumul de alcool în timpul sarcinii, unde 1 înseamnă toleranță minimă iar 7 toleranță maximă, nivelul toleranței participanetelor s-a situat la 1,37. În urma celui de-al doilea set de chestionare, pe care intervievatele l-au completat în urma demarării campaniei, valoarea medie s-a situat la 1,30. Referitor la consumul alcoolului în timpul perioade de alăptare a copilului, în primul val, valoarea medie în ceea ce privește nivelul de toleranță a fost 1,48 din 7, iar în al doilea val, opiniile intervievatelor s-au schimbat, nivelul de toleranța scăzând la 1,31.

Campania de informare a avut acoperire națională, prin distribuirea a peste 200.000 de pliante informative în toată țara, începând cu luna iulie 2015, Luna Națională de Informare despre Efectele Consumului de Alcool, cu accent asupra consumului de alcool în timpul sarcinii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii