Antreprenorii consideră că este nevoie de 5 linii de acţiune imperativă pentru a susţine activitatea lor, conform studiului Ernst & Young „Avoiding a lost generation”, care a chestionat 1.500 de antreprenori din ţările G20, dintre care 1.000 nu împliniseră 40 de ani. Astfel, sunt necesare crearea şi dezvoltarea mai multor alternative de finanţare pentru antreprenori, trebuie să crească eforturile de mentorat şi de sprijin din partea antreprenorilor cu experienţă (88% dintre antreprenorii care au mentori oameni de afaceri experimentaţi supravieţuiesc în business). De asemenea, societatea trebuie să aibă un nivel mai mare de toleranţă faţă de eşec, societăţile trebuie să beneficieze de stimulente foarte clar targetate, iar birocraţia şi reglementările excesive trebuie reduse.
Finanţarea rămâne cea mai importantă piedică pentru cei care vor să îşi deschidă o afacere, pentru 73% dintre antreprenorii care au răspuns chestionarului EY, mai ales dacă vor să propună un nou produs sau serviciu. În acelaşi timp, tinerii antreprenori simt nevoia unui ajutor mai semnificativ în accesarea de finanţare prin metode non-tradiţionale, precum crowdfunding-ul. 49% dintre antreprenori consideră că îmbunătăţirea accesului la finanţarea prin platforme inovatoare va avea cel mai mare impact asupra accelerării iniţiativelor antreprenoriale în următorii ani.
Şomajul în rândurile tinerilor afectează cele mai mari economii ale lumii (ţările G20), în unele cazuri depăşind chiar 30%. În plus, mulţi angajaţi au posturi sub nivelul lor de pregătire şi se aşteaptă ca rata şomajului în rândul tinerilor să crească în următorii 5 ani.
Speranţa stă în antreprenori şi IMM-uri, care generează locuri de muncă şi creştere economică. Conform raportului EIM „Do SMEs create more and better jobs”, IMM-urile cu mai puţin de 250 de angajaţi creează locuri de muncă la o rată dublă comparativ cu companiile foarte mari şi sunt mai dispuse să angajeze persoane aflate în şomaj. Angajaţii acestor firme reprezintă, în medie, 2/3 din numărul de angajaţi din ţările G20.
Studiul EY Avoiding a lost generation s-a bazat pe un chestionar la care au răspuns 1.500 antreprenori, dintre care 1.000 sub 40 de ani, din ţările G20. Lansat la Young Entrepreneurs Alliance Summit de la Moscova, care s-a desfăşurat între 15-17 iunie 2013, acest studiu prefaţează lansarea noii ediţii EY G20 Entrepreneurs Speak Out Barometer, programată tot pentru acest an.