Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

7card se extinde agresiv în afara Bucureștiului

Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești și Iași sunt primele orașe din România, după București, în care angajații pot beneficia de abonamente la centrele sportive prin intermediul 7card.
fitness

Până la jumătatea acestui an, rețeaua 7card, va ajunge astfel să acopere peste 200 săli de sport la nivel național, 8 orașe și peste 8.000 de abonați.

„Experiența câștigată în București, cererea companiilor care doresc să-și recompenseze angajații din întreaga țară și nevoia facilitării accesului la sport cat mai multor angajați ne-a determinat să extindem conceptul la nivel național. Am luat în calcul acoperirea tuturor orașelor mari, respectiv ale celor în care angajatorii au fost deschiși la a facilita accesul la sport salariaților”, spune Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Extinderea la nivel la național a început de la finalul anului 2014, deocamdată  7card este prezent, în afara Bucureștiului, în Brașov (noiembrie- decembrie 2014), Timișoara (ianuarie 2015) și, cel mai recent, Cluj-Napoca (ianuarie 2015). „Rezultatele înregistrate până în prezent în aceste orașe sunt îmbucurătoare. Avem semnate contracte cu cel puțin 10-12 centre sportive în fiecare oraș. La nivel național, aproximativ 20% din totalul vizitelor sunt la săli care, printre serviciile oferite, au și piscina”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card. „La începutul anului am început să activăm practic în afara Bucureștiului. Sunt piețe diferite, concentrate cel mai mult în jurul a doi-trei mari angajatori, însă sunt acele companii care sunt interesate de fidelizarea cât mai bună a angajaților ”, completează Iulian Cîrciumaru.

Următoarele orașe în care se vor extinde sunt Constanța (luna iunie), Sibiu (luna iulie), Pitești, Craiova, Oradea, Bacău, Târgu Mureș. Până la finalul anului, 7card va fi prezent în aproximativ 10-12 orașe, inclusiv București.

Procentul de companii care oferă abonamentele 7card ca beneficiu salarial este în creștere în toate orașele din țară. În București, de exemplu, 35% din abonamente sunt plătite de către companie, iar în provincie, procentul este între 38 și 45% .

Tot în luna mai, Benefit Seven, compania care deține brandul 7card, a lansat proiectul Fit Republic (www.fitrepublic.ro), inspirat din antrenamentele sportive de tip Boot Camp. Clasele au loc în aer liber, din mai până în septembrie, pe stadionul Iolanda Balaș. Accesul la Fit Republic se face în baza unui abonament lunar, disponibil și pentru retail (persoane fizice, indiferent că sunt sau nu angajate în companii cu care 7card are contract), cu tarife între 124 și 174 de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii