Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

5 soluții care te ajută să îți crești reputația propriei afaceri

Indiferent că ai o firmă mică, de apartament, cu câțiva angajați, sau un business care s-a dezvoltat în ultimii ani până la dimensiunea unei afaceri de nivel mediu ca dimensiune, reputația este un element de care trebuie să ții cont în fiecare moment.
shutterstock_423498868

O imagine bună îți va aduce clienți noi, angajați mai buni, te va ajuta să te impui mai ușor și să îți îmbunătățești relațiile cu partenerii. În plus, ar putea limita fluxul de plecări din interiorul firmei către alte oferte.

5 soluții care te ajută să îți crești reputația propriei afaceri:

1. Modul în care te percep angajații

Atunci când vorbim despre stabilitate, eficiență și performanță, relația dintre tine și angajații din firma ta este una foarte importantă. Modul în care angajații te percep ca manager poate determina și evoluția companiei tale. Încrederea în manager este direct legată de satisfacția la locul de muncă, iar aceasta este determinată de câteva aspecte. Potrivit unui studiu realizat în anul 2017 în SUA de către Harris Poll, 80% dintre angajații care au declarat că se simt susținuți de către conducerea firmelor pentru care lucrează au declarat că au și încredere în managerul lor. Atunci când ai un business, este important să apelezi la experți care te pot ajuta să găsești cele mai bune soluții pentru angajații tăi, mai ales în privința unor pachete de beneficii atractive, precum tichetele de masă electronice. Mai mult, un raport al Ernst & Young făcut în anul 2016 a scos în evidență principalele criterii care determină încrederea unui angajat în angajatorul său, iar 67% dintre angajați au pus pe primul loc promisiunile respectate ale angajatorului. Pe locul doi a fost siguranța locului de muncă, element indicat de 64% dintre angajații care au participat la studiu, fiind urmat de beneficii, 63% și comunicarea transparentă între management și angajați, 59%.

2. O prezență digitală solidă

Digitalizarea business-urilor nu mai are legătură în prezent doar cu companiile specializate în dezvoltarea software sau hardware sau firmelor destinate serviciilor IT. O prezență digitală activă este esențială în orice fel de strategie de comunicare și de HR a unei companii, atât în stabilirea și păstrarea unei relații de încredere cu clienții, cât și cu partenerii de afaceri. Reputația online contează în prezent poate la fel de mult ca cea clasică, dacă nu chiar mai mult în anumite sectoare de activitate.

3. Cum gestionezi relațiile cu clienții și partenerii

Unul dintre principalele elemente de raportare pentru o reputație bună în relațiile cu clienții și partenerii tăi este modul în care te dedici ca activitate fiecăruia în parte. Chiar dacă din punct de vedere financiar unii clienții vor fi pilonii de stabilitate ai firmei tale, este esențial să știi să îi tratezi pe toți în mod egal, cu aceeași implicare și profesionalism.

4. Serviciile livrate

Astfel, ajungem și la secțiune serviciilor livrate, iar aici calitatea lor și respectarea termenelor limită sunt două direcții extrem de importante și care vor influența pe termen lung reputația firmei tale. Un sfat ar fi să nu îți asumi termene nerealiste din dorința de a impresiona, pentru că va exista riscul să dezamăgești, iar business-ul tău va fi considerat neserios.

5. Implicarea la nivel de comunitate

Pentru multe companii, campaniile de CSR sau Corporate Social Responsibility reprezintă o bună cale de a oferi înapoi ceva comunității din care fac parte. Astfel de campanii vorbesc foarte mult despre cultura companiei și ambițiile ei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii