Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

5 moduri prin care poți să previi pierderile în businessul tău

Chiar dacă pierderile reprezintă o etapă firească în evoluția unei afaceri, asta nu înseamnă că nu trebuie să le eviți. Deși puține pierderi sunt atât de puternice încât să însemne sfârșitul companiei tale, e de la sine înțeles că vei avea nevoie de cât mai puține astfel de ezitări pentru a urma o cale stabilă spre succes.

Următoarele practici te pot ajuta să minimizezi pierderile, mai ales dacă ești la început de drum.

Redu cheltuielile

Pare un sfat banal, însă reducerea costurilor nu este întotdeauna atât de ușoară cum pare. Mai ales când ai impresia că buna funcționare a businessului tău depinde de anumite cheltuieli, este destul de dificil să schimbi privirea de ansamblu și să decizi cum ai putea să le elimini.

Încearcă să decizi întâi care din achizițiile pe care le faci în mod regulat îți sunt cu adevărat utile și dacă nu cumva ai fi mai avantajat dacă investești banii altfel. De exemplu, o parte din banii alocații achiziției de hardware nou îi poți în servicii de cloud storage și cloud computing. Vezi și care din activitățile zilnice pot fi automatizate, astfel încât angajații tăi să se poată concentra mai bine pe nevoile clienților.

Verifică atent clienții cu care lucrezi

La început, vei bate palma destul de repede cu diverși clienți, arătându-le respectul cuvenit și bazându-te pe informația pe care ți-o oferă despre ei. Totuși, mai ales dacă nu le cunoști reputația, ar fi o greșeală să presupui că nu greșesc în administrarea propriilor afaceri sau că îți vor respecta întotdeauna promisiunile.

Este important să monitorizezi încă de la început toți clienții cu care lucrezi. Folosește o platformă care oferă informații despre firme pentru a identifica rapid pe cei rău-platnici. Cele mai frustrante pierderi sunt probabil cele care nu sunt legate de felul în care îți administrezi tu afacerea, astfel că trebuie să elimini cât mai repede acest risc.

Nu te sfii nici să fii insistent cu datornicii tăi. Presiunea este adesea necesară pentru a obține plățile în timp util și o poți exercita prin telefoane, mesaje și, în ultimă instanță, înregistrarea unui incident de plată.

Crește vânzările

Sigur, niciun om de afaceri nu pornește un business fără intenția vădită de a realiza cât mai multe vânzări. Există însă momente când trebuie să privești creșterea vânzărilor ca pe cea mai eficientă metodă de a reduce pierderile, iar singurul mod de a le crește este prin investiții suplimentare.

Concentrează-ți resursele pentru a aduce profesioniști de marketing în compania ta și a găsi metode eficiente prin care să-ți faci oferta cunoscută potențialilor clienți. Investește în conținut online și în SEO, astfel încât să te afli printre primele rezultate ale căutărilor pe Google.

Pune-ți contabilitatea la punct

Încă de la început, contabilitatea este un factor pe care trebuie să îl ai în permanență în vedere. Este important toate tranzacțiile să fie înregistrate imediat ce sunt făcute, altfel riști să pierzi din vedere adevăratele câștiguri și pierderi.

Apelează la un contabil profesionist care să-ți poată administra în mod eficient registrele. Pentru a avea o idee și mai clară asupra profitului pe care îl faci, folosește conturi bancare separate pentru businessul tău și pentru venitul tău personal.

Pregătește din timp un plan

Cea mai sigură metodă de a conduce o afacere într-un mod neprofesionist este să nu analizezi din timp riscurile. Ca urmare, chiar și în cazul unor pierderi substanțiale, trebuie să ai mereu un plan de recuperare, fie că discutăm despre economii sau de redirecționarea eforturilor companiei către alte eforturi sau servicii.

Nu ezita nici să legi din timp parteneriate stabile cu alte businessuri similare. Nu doar că vei putea reduce o parte din cheltuieli prin împărțirea unor resurse operațiunile, dar vei putea apela și la ajutorul lor în cazul unor pierderi substanțiale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii