5 lucruri de care trebuie să fii conștient înainte să îți faci firmă de apartament - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

5 lucruri de care trebuie să fii conștient înainte să îți faci firmă de apartament

De foarte multe ori, angajații de la patron trec prin etapa în care își pun problema dacă este sau nu timpul să renunțe la jobul lor normal și să-și încerce norocul și cunoștințele adunate în toți anii de experiență pentru propriul business. Dacă te gândești să treci în zona de antreprenoriat, fie că vorbim despre un PFA sau un SRL, probabil că la început vei lua în calcul să schimbi munca de la birou cu cea de acasă. În acest caz, sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în calcul înainte de a face cu adevărat acest pas important.

5 lucruri de care trebuie să fii conștient înainte să îți faci firmă de apartament:

  1. Siguranța firmei tale

Din clipa în care apartamentul tău va fi și sediu de firmă, siguranța trebuie să devină o prioritate. În primul rând, aici vei ține toate actele firmei, toate contractele și facturile, motiv pentru care casa va trebui securizată, și la fel și biroul. Poți monta yale electromagnetice la ușa biroului și la intrare în apartament, dar și la dulapurile cu documente pentru o siguranță mai mare a actelor firmei.

  1. Fii pregătit pentru multe drumuri

Ideea că odată ce ți-ai făcut firmă acasă vei lucra de acolo este doar o iluzie. În realitate, o mare parte din timp o vei petrece pe drumuri, între clienți și parteneri. Fii pregătit pentru multe drumuri și ia în calcul că orele petrecute zilnic în trafic vor trebui cumva recuperate atunci când ajungi cu adevărat la birou ca să-ți pui la punct proiectele.

  1. Lucrează mult la networking

Unul dintre marile riscuri în joburile de acasă este ruperea de persoanele pe care altădată le vedeai la birou. În lumea antreprenoriatului, networking-ul este unul dintre cele mai mari asset-uri pe care le poți avea și tocmai din acest motiv una dintre prioritățile tale este menținerea relațiilor de business. Izolarea într-un birou în apartamentul tău, departe de mediul lor, poate fi dăunătoare pe viitor, dacă nu îți stabilești o prioritate în acest sens.

  1. Vei avea mai puține ore libere

Deși vei avea posibilitatea de a te bucura de un program flexibil, acest lucru ar putea însemna chiar că munca nu va înceta niciodată. De cele mai multe ori, flexibilitatea este reprezentată de multe ore suplimentare petrecute la birou, încercând să pui la punct ultimele detalii ale unui proiect important pentru firma ta. Mai ales când ești la început de drum, vei avea tendința să iei orice client, numai ca să fii sigur că ai activitate. Dar și acest lucru poate fi riscant, pentru că poți oferi servicii la o calitate mai slabă, din cauza presiunii venite din diferite direcții.

  1. Vei fi nevoit să externalizezi multe servicii

Un business de apartament nu își permite să aibă prea multe departamente și un personal prea numeros. O secretară, eventual, un avocat și un contabil priceput, cam așa arată personalul firmei tale. Și chiar și în acest scenariu, atât avocatul, cât și contabilul nu vor fi angajați cu normă întreagă, ci doar colaboratori cu firma. Obișnuiește-te cu ideea de a externaliza serviciile firmei, iar astfel vei reuși să reduci destul de mult cheltuielile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii