Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

„5 to go” promovează antreprenorii din spatele brandului prin campania „5 to go. Made in RO”

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Romania și totodată cea mai accesată franciză românească de HoReCa de pe teritorul țării, lansează campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local –„5 to go. Made in RO”.
5 to go campanie

Această campanie dorește să promoveze businessurile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

Campania „5 to go. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale, cât și antreprenori energici care au contractat francize 5 To Go, contribuind substanțial la dezvoltarea businessului și totodată la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

Citește și: ING Bank oferă antreprenorilor 24.000 de euro pentru campaniile de crowdfunding finanțate în Startarium

5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulțumire față de oamenii și companiile care ne-au susținut încă de la început și datorită cărora lanțul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

În următoarele luni, poveștile de succes din spatele companiilor conexe și francizelor 5 to go vor fi publicate în secțiunea Antreprenor Local aflată pe noul site-ul www.fivetogo.ro

Poveștile partenerilor își vor face apariția succesiv timp de aproximativ șase luni de zile.Campania debutează cu Laura Poenaru – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova și Călin Țiplea- reprezentant B&B Group.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii