Primul coffee shop 5 to go din Pitești, inaugurat pe 29 noimebrie, este francizat chiar de către unul dintre cei doi Franchise Manageri ai Grupului 5togo, Bianca Păuna, aceasta aflându-se de această dată în poziția de owner al cafenelei.
”(…) Am început să lucrez ca manager de franciză în momentul în care lanțul număra doar cinci locații, iar modelul de business era unul aflat la început. Am crescut odată cu afacerea și am acumulat multe informații frumoase și fructuoase ce m-au încurajat să fac acest pas, văzând cu ochii mei că este un business stabil, de succes și cu planuri mari de viitor; aș putea spune chiar inovative”, a declarat Bianca Păuna.
De asemenea, astăzi, 5 decembrie, 5 to go a mai inaugurat încă o locație în zona Kogălniceanu din București și prima cafenea din Craiova.
Citește și: Uber și-a făcut intrarea în al treilea oraș din țară, Brașov
Reprezentanții lanțului de cafenele descriu conceptul 5 to go ca unul ce mizează pe calitate la un preț corect și pe rapiditate, promovând ideea comercializării oricărui produs din meniu cu 5 lei. Meniul conține 40 de produse, de la cafea până la croissante sau macaroons, și acoperă întreg segmentul de clienți, începând cu cei de 14 ani și până spre 60 de ani.
Aceste atribute estențiale ale conceptului 5togo au reușit să aducă, la sfârșitul acestui an, mai multe premii importante pentru industria de HoReCa și în domeniul comunicarii de brand : premiul “Best New Entry” oferit de FORBES Romania în cadrul galei 100 Coool Brands, premiul publicului pentru cea mai îndrăgită cafenea în cadrul “Galei Food&Bar Magazine 2016” și un loc în cadrul anuarului “TOP 100 Cool Brands” publicat de către FORBES România.
Cât despre noua dimensiune a business-ului, Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go declară : “Probabil observați că avem o ușoară schimbare a perspectivei asupra businessului. Vorbim acum despre Grupul 5togo. Această schimbare se datorează unor noi concepte, derivate din conceptul de cafenea to go care deja ne-a propulsat în rândul celor mai iubite și de succes brand-uri românești contemporane. Noile concepte sunt deja lansate în cadrul organizației, urmând ca în viitorul apropiat să le facem cunoscute publicului larg”.