FacebookTwitterLinkedIn

„Tellur este un brand inovator, cu produse deosebite şi în trend, cu un design tot mai apreciat şi la noi, dar şi în pieţele unde suntem deja prezenţi. Tellur este brandul cu care ne dorim ca oricine să poată spune cu mândrie că este un brand românesc. Ne dorim ca, în cinci ani, Tellur să ajungă în top 5 branduri de accesorii telecom din Europa”, a declarat George Barbu, director comercial ABN Systems.

Citește și: Nokia alocă peste 70 de mil. euro în centrul de dezvoltare în comunicații din Timișoara

Brandul cuprinde aproximativ 1.200 de produse în portofoliu, grupate în principalele categorii: huse şi carcase de telefoane, protecţii din sticlă pentru telefoane, cabluri, baterii externe, cabluri de date, sisteme „hands free”, carduri de memorie, căşti Bluetooth, boxe Bluetooth, cabluri de date, suporţi pentru maşină, selfie-stick, încărcătoare.

Deși brandul românesc a fost lansat recent, compania din care face parte are o istorie de 15 ani, fiind creată de la zero, potrivit celui care a fondat și conduce afacerea, Bogdan Nedelea.

„Am plecat de la zero, fără fonduri europene sau guvernamentale, nu că nu ne-am fi dorit, ci pentru că domeniul nu se potrivea. Anul în care ne-am lansat a fost unul frumos, eram înainte de aderarea României la UE, erau multe locuri libere în piață, iar noi am observat nișa echipamentelor pentru call-centere, nu exista niciun furnizor de astfel de produse”, a mai spus fondatorul ABN Systems.

În 2004, compania a atins vânzări de un milion de euro, ulterior au fost introduse în ofertă și accesoriile, iar în 2009 își lista produsele pe rafturile marilor hypermarketuri din țară. În ceea ce privește vânzarea de echipamente pentru call-centere, ABN System lucrează cu 80-90% dintre cele prezente în țara noastră. În prezent businessul este alcătuit din 50% vânzare de echipamente telecom și 50% vânzare de accesorii în retail.

2017: Creștere de 20% a cifrei de afaceri, până la 20 mil. euro

Afacerile companiei s-au ridicat la 17,5 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an, reprezentanții ABN Systems estimează o creștere cu 20% față de 2016, până la 20 de milioane de euro. Din totalul cifrei de afaceri de anul trecut, vânzările generate de brandul propriu, Tellur, au reprezentat 8%. „În acest an, procentul va ajunge la 20% din total vânzări”, au punctat oficialii companiei.

Citește și: Retailerul online de cosmetice, Aoro.ro by Notino, urmează să deschidă primul magazin în România

Brandul Tellur este prezent deja, prin parteneri de retail, în 11 ţări din Europa şi în Africa de Sud. Anul acesta, extinderea continuă cu Ungaria, Slovacia, Austria, Elveţia şi o ţară scandinavă.

Din totalul produselor Tellur, 50% dintre acestea sunt produse în România, iar restul în China.

Printre produsele vedetă ale brandului Tellur se numără căștile Morpheus Zeal, încărcătoarele certificate Qualcomm 3.0, bateriile externe 3 în 1, precum și husele din piele și carcasele premium.